pololars Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Jævlig surt :o :( Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 det har vel vært diskutert før her på forumet angående vst&t... og personlig har jeg bare hørt dritt om bedriften og han som driver/dreiv møkkastedet... så dette som har skjedd kommer alldeles ikke som noe sjokk. Håper alt ordner seg for deg swidish vr6 ! har hørt at dem har stikki av med fler biler dem hadde stående også..som var kunder sine... men vet jo ikke helt..er bare noe jeg hørte, men hadde faen ikke forundra meg! slikke userriøse mennesker/bedrifter kan bare brenne i h******e ! :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 ut med navn osv på fyren? kondolerer. det ble jo stjålet. så du kan vel melde det til forsikringselskapet som ran, elsn? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Detta tror jeg var det værste jeg har hørt!! for en sleiping! Må bli menneske jakt ut av detta da?? bank både han og morra hans! knekk alt!!!! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 kjenner/kjennte godt til den møkka bedriften der sånn, har alltid vært mye kødd der, har hørt en del sinna kunder der... Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 se lyst på det Lars, du har i det minste fått tilbake bilen. å det finnes jo alltids flintstones metoden, så du kommer deg vel rundt? bare å slå ut gulvet så ordner alt seg :) Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Mazda323F se lyst på det Lars, du har i det minste fått tilbake bilen. å det finnes jo alltids flintstones metoden, så du kommer deg vel rundt? bare å slå ut gulvet så ordner alt seg :) haha, yabbadabbadooo Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Jævlig kjipt:mad: Kan ikke du liste opp nøyaktig hva som er stjålet så en vet hva en skal se etter?. Banditten kommer garantert til å prøve å selge noe av dette. Jeg kan legge ut etterlysning hos VACN! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Heaven sakes!! :( Dette var da ikke gode nyheter, Swidish, og må si jeg føler med deg... I den tiden vi har preika om prosjektet ditt på irc så slo deg meg forsåvidt at jeg synes det virka ut som ting tok usannsynlig lang tid (og mye surr med tanke på feilleveringer osv osv)... Kjipt at sleipingen har stikki av... Skal vi få ordna en mobb og stikke å 'lynsje' fyren? Men ja... Håper ting ordner seg med IF, selv om det ser mørkt ut! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 har en svak følelse av at denne tråden blir closed snart hvis det kommer mer trusler mot han karen... Det er vel ikke ønskelig for han som lagde tråden. Utrolig kjedlig at det skal skje sånne ting. har aldrig hørt om det firmaet før engang jeg Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Å fy i helvete, nnå blir jeg så jææææævlig forbanna :mad: :mad: Hadde jeg finni fyrn, så sku jeg gladelig skalla han ned for deg! Fy i helvetes innronka gammelerik, at det går an! Noen skulle bare vært avliva ved fødselen..:mad: :mad: Sånt gjør man ikke! Var en fjott som skulle skru på senatorn min som prøvde å rappe innsuget, jeg og en kompis fikk tak i ham å banka drittn utav ham! Eneste de forstår jævlene! Føler med deg, håper du finner fyrn! Jeg fikk i det minste tilbake innsuget.... Rengjort og pent :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Kjipt dette.. Han har driti seg ut ganske kraftig da.. Siden han er en bruker her på forumet.. Link til alle tråder som omhandler VS&T Profilen hans her på forumet (VS&T) Link til hjemmesiden deres! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UR 02 SLO Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Dette høres ut som en jobb for MR Balltre. Jeg var der for og høre om noen deler en gang bare løpet av en samtale med de gutta der så sjønte jeg at jeg var heldig som kom hjem med bilen min urørt.. PS: Det var kjipt med bilen din håper det går seg til.. Siter http://www.dykkerklubben.no/ When I die I want to go like my uncle; sleeping. Not screaming like the rest of his car passengers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 føler med deg swidish! fatter ikke at noen kan få seg til å gjøre noe slikt! er vel en av de laveste livsformene som kravler rundt her i nord.. Han hadde forresten lagt ut et bilde av seg selv i en tråd han lagte, der han viste arbeidet sitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 eeh.. skjønner faktisk ikke problemet! Når man blir frastjålet på en slik måte så anmelder du det personlig til politiet og gir dem alle nummer og plasser han kan være. Hvis så saken henlegges så låner du deg en bil og kjører dit du etterhvert finner ut han er. Ikke med balltre men med en stor kjeft og klare krav. Du sitter vel ikke virkelig hjemme og sturer over tapet ??? ACTION!! gjør noe for svarte Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg