Gå til innhold

Historien om bilen min...

Ranger emnet

Swidish

Anbefalte innlegg

Haha... bilde er av bilen til en kompis av meg jo... Tok 2 TO år for få den ferdig,men ikke fått den ennå.. Den var også "vekk"!!!

Men han "surra" som dreiv det stedet der har dratt vekk den og noe annet for at det ikke skal gå inn i "boet"..

Skal vist nok hente bilen i dag...

Et tips swidish... Hør med eieren av PLASSEN om den motoren!!

Sagt til de som har tenkt å ha bilen der tidligere: Finn en annen plass å sette tingene som skal fikses, for han er suspekt!!!!!

Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Batman

Et tips swidish... Hør med eieren av PLASSEN om den motoren!!

Har leita gjennom alt der oppe, han har fått raska med seg alt av deler som er noe å spare på. Og angående hva jeg skal gjøre, så er ikke det noe jeg vil legge ut på et internett forum.

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Jævlig kjipt:mad:

Kan ikke du liste opp nøyaktig hva som er stjålet så en vet hva en skal se etter?.

Banditten kommer garantert til å prøve å selge noe av dette. Jeg kan legge ut etterlysning hos VACN!

Det som går å se etter er:

Lilla RS2 fanger

Vr6 motor med defekt toppakning ( og en god skeiv topp ) med fullt lednings nett og girkasse.

Motoren han skulle bygge veit jeg jo ikke om er ferdig, men om noen skulle komme over en 2,9l med smidde stempler og råder, så si ifra.

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by swidish vr6

Det som går å se etter er:

Lilla RS2 fanger

Vr6 motor med defekt toppakning ( og en god skeiv topp ) med fullt lednings nett og girkasse.

Motoren han skulle bygge veit jeg jo ikke om er ferdig, men om noen skulle komme over en 2,9l med smidde stempler og råder, så si ifra.

Etterlyst tråd er laget hos VACN:) Lykke til

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&postid=76077#post76077

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting, har du vært der og skrudd skjøl er det jo et under at du ikke har sett hva som har foregått kanskje? men det spørs jo litt når du har vært der da, Purken var vel der i fjor å henta tre såkalte "tyske delebiler" eller rett og slett tre biler de hadde stjælt for å få deler.. Mangler du motor og gir og fanger hadde jeg tatt en kikk i den plasthallen der... Han lagra endel ting der.. Men uansett, kjipe greier, og du får ha lykke til uansett hva du måtte finne på, det er vel endel som er pissed på han så dere kunne jo gått sammen, etter det jeg har sett så blir dere vel en 40 50 stk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at sånne folk har hele bein i kroppen enda... Hva er det som feiler folk egentlig ? En ting hadde vært hvis de var RENE kjeltringer , men disse folka tar jammen BETALT i TILLEGG! Hadde samme opplegg når jeg skulle lakkere bilen min , lovet ferdig etter 1 uke. Fakta: Påbegynt etter 2dre uke, ferdig 6 uker etterpå. Forskuddsbetalt så han satt med hele makta..

Moralen er : ALDRIIII forskuddsbetale , aldri mere levere inn til folk som ikke kan bevise at de er 100% pålitlige.

Hadde jeg vært i nærheten av der du bor skulle jeg gladelig vært med å gjort ting med han som hadde fått saddam til å sjems. Slike folk lærer bare aldri.

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY faen...

sånne folk er ikke verdt dritten...

få tak i han, gi han minimalt med tid på å skaffe det han skylder deg, pluss for tort & svie..

hvis ikke......

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider