Gå til innhold

Historien om bilen min...

Ranger emnet

Swidish

Anbefalte innlegg

her lukter det svidd av hele greia!!

Jeg tror det er eieren av bygget som har tatt beslag i det som forsvant. Tror ikke han som dere sier det er har tatt dette!!

1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel

(160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS)..

17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror det er eieren av bygget som har tatt beslag i det som forsvant. Tror ikke han som dere sier det er har tatt dette!!

Hvorfor tok han ikke bilen og da?? Er like lite eier'en av bygget sin det.

kan ikke ringe til eieren av bilen og be han hente den og så beholde motor, gear og fanger??

eller man vet nå aldri...........

To ting man ikke tuller med: bilen min og lunsjen min, ellers er det greit.:D

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW324TDa

Hvorfor tok han ikke bilen og da?? Er like lite eier'en av bygget sin det.

kan ikke ringe til eieren av bilen og be han hente den og så beholde motor, gear og fanger??

eller man vet nå aldri...........

To ting man ikke tuller med: bilen min og lunsjen min, ellers er det greit.:D

Grunnen er veldig enkel, Løsøre er lett og omsette. Bilen går ikke under løsøre, da den har skilter etc...

1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel

(160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS)..

17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå vel fremdeles ganske på kanten ulovelig, regner med motoren har ett serienr??

Holde utkikk med annonser da...?

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy Faen..

Han må vel bo ett eller annet sted? Han har vel ikke tatt med seg motoren til malmø. Sjekk evt. garasjen hans. etc.? kikk inn vinduene i huset/leiligheten hans.

Eller så å plassere seg uten for huset hans å vente på at han dukker opp. Og Tru med å ikke poltianmelde det hvis du får tilbake summen og motor + deler. Hvis ikke, kan dere gi han en real omgang og anmelde han. Hvis ikke du vil være blanda til dette kan du vel la noen kamerater i finnlandshette og balltre gjøre det.

Vet at det ikke hjelper å gi juling i en sånn sak som dette... men han fortjener det. enkelt å greit.

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW324TDa

Er nå vel fremdeles ganske på kanten ulovelig, regner med motoren har ett serienr??

Holde utkikk med annonser da...?

men, finnes det et serie nr reg for motorer???? Nope. Skule kjøpe en VR6 motor for noen år siden, ville da finne ut om den var stjålet, tok motor koden og fikk noen i møller systemet for å finne det ut, og fikk da beskjed at de ikke hviste om den var stjålet eller ikke.

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Bora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i avisa igår at en man fra Stavern har anmeldt personen

vi diskuterer her. Dette var pga. personen er observert i Norge,

ukjent fra artikelen om det har vært noen pågripelse.

Her var det snakk om hele bilen som var borte + litt andre ting.

Rykte går om at det skal henge masse turboer på veggen etter

at han stakk. Bare rykte for de som har vært innom etterpå?

Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Driver

ang, VS&T jeg så faktisk han tullingen på lørdag, var i en vit golft cab med prøveksilter, han har bodd i vestskogen på nøtterøy før og d var der jeg så han..

Snodig.. så en hvit 1er golf cab her på Gjøvik i går som jeg aldri har sett før.. med prøveskilter. Litt gromlyd og en fyr med mørkt hår og solbriller bak rattet. Kanskje han flykter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider