Gå til innhold

Historien om bilen min...

Ranger emnet

Swidish

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det har vel vært diskutert før her på forumet angående vst&t... og personlig har jeg bare hørt dritt om bedriften og han som driver/dreiv møkkastedet... så dette som har skjedd kommer alldeles ikke som noe sjokk. Håper alt ordner seg for deg swidish vr6 ! har hørt at dem har stikki av med fler biler dem hadde stående også..som var kunder sine... men vet jo ikke helt..er bare noe jeg hørte, men hadde faen ikke forundra meg!

slikke userriøse mennesker/bedrifter kan bare brenne i h******e ! :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se lyst på det Lars, du har i det minste fått tilbake bilen.

å det finnes jo alltids flintstones metoden, så du kommer deg vel rundt? bare å slå ut gulvet så ordner alt seg :)

flintstn.jpg

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heaven sakes!! :(

Dette var da ikke gode nyheter, Swidish, og må si jeg føler med deg...

I den tiden vi har preika om prosjektet ditt på irc så slo deg meg forsåvidt at jeg synes det virka ut som ting tok usannsynlig lang tid (og mye surr med tanke på feilleveringer osv osv)...

Kjipt at sleipingen har stikki av...

Skal vi få ordna en mobb og stikke å 'lynsje' fyren?

Men ja... Håper ting ordner seg med IF, selv om det ser mørkt ut!

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy i helvete, nnå blir jeg så jææææævlig forbanna :mad: :mad: Hadde jeg finni fyrn, så sku jeg gladelig skalla han ned for deg! Fy i helvetes innronka gammelerik, at det går an! Noen skulle bare vært avliva ved fødselen..:mad: :mad: Sånt gjør man ikke! Var en fjott som skulle skru på senatorn min som prøvde å rappe innsuget, jeg og en kompis fikk tak i ham å banka drittn utav ham! Eneste de forstår jævlene! Føler med deg, håper du finner fyrn! Jeg fikk i det minste tilbake innsuget.... Rengjort og pent :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en jobb for MR Balltre.

Jeg var der for og høre om noen deler en gang bare løpet av en samtale med de gutta der så sjønte jeg at jeg var heldig som kom hjem med bilen min urørt..

PS: Det var kjipt med bilen din håper det går seg til..

http://www.dykkerklubben.no/

When I die I want to go like my uncle; sleeping. Not screaming like the rest of his car passengers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeh.. skjønner faktisk ikke problemet! Når man blir frastjålet på en slik måte så anmelder du det personlig til politiet og gir dem alle nummer og plasser han kan være. Hvis så saken henlegges så låner du deg en bil og kjører dit du etterhvert finner ut han er. Ikke med balltre men med en stor kjeft og klare krav. Du sitter vel ikke virkelig hjemme og sturer over tapet ??? ACTION!! gjør noe for svarte

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider