Gå til innhold

Hvor får jeg tak i slike skjermer?

Ranger emnet

tosk

Anbefalte innlegg

Originally posted by parelius

Er vel ikke noe standar skjermer det der???!!

var d jeg trodde å ja? hadde de vert bredet måtte han vært GOD, får å treffe AKKURAT me lista til døra + at de ville blidt for kort neders ved kanalen slik at de måtte skjøtes, tror de er kjøpt ja! vertfall var de til be-4-you 242 de..! brei sladern skal du ha mye for 2 fram skjermer?

peaCe dawg!

- V O L V O -

Motormekaniker hos http://www.cylmo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

døm er bredda..ingen tvil om det..gjør det samme på min om dagen :D ikke like brutalt da..og kun bak...no problemo :D

edit.

tosk : flere bilder av den kjerra?

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

be-4-you har vel breddet sine skjemer selv..

nope..er ferdig kjøpt glassfiber driiiiiit...vet jo ikke da, men de er jo klin like de skjerma du kjøper... ser jævlig ut spør du meg, voldtekt av 242

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, det ser ikke bra ut. Mye tøffere når det er gjort litt mer diskre. Var en eller annen kar på forumet her som hadde skanna inn mange volvo reportasjer som hadde stått i bilsport. Noen av de som var bredda skikkelig bra, bredda døra også. Den oransje 4-dørsen så veldig bra ut :cool:

Tester Scriptet til Breisladder'n jeg

244breddad_2.jpg

Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen

Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen

X Volvo 244DL 83' - B21A

Lenke til kommentar
Del på andre sider