larsdaniel Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 jeg og -Carude- som har mekka denna. vi har: -senka -farga rutene -fiksa grillen -farga front lyktene -felger -vinyl -gjort fra 5 dørs til 3 dørs -fjerna tanklokk tror det var alt :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 alt sammen her, er blitt mekka av larsdaniel, jeg har bare mekka felgs, vidre planer blir vel stickers, vi får se;) jaja, i know, bakfelgen er ikke helt 100 prosent,;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsdaniel Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 hadde ikke blitt noe bra uten hjelp så du fortjener minst like mye ros/ris som meg :P hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Bra den der, men synes det var litt for dårlig oppløsning på felgene. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsdaniel Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 vi er klar over det men slet veldig med å finne noen felger som passet, serlig i denne vinkelen. hadde vi fått til noen andre hadde vi tatt det, så det blir sikkert fiksa sammen med andre små ting når vi editer :P hehe men bra det ikke var mere da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by -carude- alt sammen her, er blitt mekka av larsdaniel, jeg har bare mekka felgs, vidre planer blir vel stickers, vi får se;) jaja, i know, bakfelgen er ikke helt 100 prosent,;) For å være helt ærlig, så syns jeg ikke at framfelgen er helt 100% heller ;) Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Krissa For å være helt ærlig, så syns jeg ikke at framfelgen er helt 100% heller ;) heh:D ta det rolig, oppdateringer kommer;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 var freesh denne da. eneste at felgene kunne hadd litt høyere oppløsning å blitt fiksa\triksa litt på! men ellers va bilen funkyfresh! jepp! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 hadde sett best ut uten dekoret på siden det stikker dessuten ut bak framhjulet :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg