knufla Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Trenger grenrør til en Polo GT 86c 1988- modell. Men problemet er at jeg får ikke tak i, fordi Supersprint har sluttet å produsere dem. Noen som har eller som vet hvor det er mulig å få tak i grenrør til denne bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 E-Bay i tyskland Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Har leita der, men fant ikke no. Har funnet ut at Fk produserer, men de er ikke Tuv godkjente. Men det er nok eneste muligheten jeg har. Betyr Tuv noe på slike ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Jeg har et supersprint grenrør på poloen min ;) Varsler deg vist det blir aktuelt med salg..Holder for tiden på med et lite turboprosjekt, men vet ikke hvor permanent det blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Ja, gjør det. Er veldig interessert i å kjøpe det grenrøret hvis du skal selge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg