Gå til innhold

Granada-prosjekt

Granada

Anbefalte innlegg

Noen som veit om noen grisebillige flinke som kan sveise hjulbuer, kanaler, gulv og en vange i Telemark, kan gjøre en del sjøl, men har ikke sveis og er ikke så flink med den.

Lakke kan jeg gjøre sjøl.

bill. mrk. Sierra!

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Tjoda.. Blir vel til at ingenting skjer i vinter. Grunnen til at den ikke blir sveisa nå er at jeg hadde tenkt å vente til jeg hadde råd til både lakkering og rustsveising. Ikke dobbelt opp med demontering og stress...

Men får se.. Begynner å bli usikker på om jeg kommer til å lakkere med det første også.. Kanskje jeg bare rett og slett venter med lakkering og bare kvitter meg med rust..

Oppdateringer kommer vel etterhvert.. Men akkurat nå, stille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Er vel ikke så mye å skrive her siden lite(ingenting) har blitt gjort på bilen siden sist. Men kan jo fyre opp med noen bilder så de som følger med i denne posten kan se åssen den ser ut nå.

IMG_8938.jpg

IMG_8941.jpg

(Ja, grillen er mørkegrønn :) )

IMG_8943.jpg

(Fine fine piggdekka på Ghia-felger)

IMG_8946.jpg

IMG_8947.jpg

I løpet av vintern jeg jo fått samla opp LITT(!) penger så nå til våren eller sommern blir det mindre rust værtfall. Mulig jeg bare må kjøre rundt med litt flekkete bil en stund siden lakkering er så dyrt.

Men får vel bare se... Oppdateringer kommer samtidig med oppdateringer på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider