Gå til innhold

i have a problem!!

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

kommer nettop inn fra garasjen etter og ha skullet montert en rød alarmdiode, det jeg gjorde var og strekke strøm fra batteriet og inn i dashen, slik at jeg da skulle koble dioda på et fint punkt i hjørnet av dashen......

dette gikk jo enkelt og greit, så når jeg var ferdig med dette så tenkte jeg og høre på litt musikk til oppryddinga av verktøy...

og da la jeg merke til at stereoen var dau, måtte da fore inn nøkkelen i tenninga og da kom det strøm til mp3 spellern.. (startsperre) dette hadde jo egentlig vært helt kurant, siden det er greit at den slår seg av selv så jeg ikke glemmer det..

MEN all strømmen blir kuttet når jeg drar ut nøkkelen, så spilleren "restartes" hver bidige gang jeg tar ut nøkkelen etter og ha innstilt den riktig..

den summeren som kommer når parklys/fjernlys står på har også begynt og virke igjen ( noe den ikke gjorde etter jeg byttet fra cd til mp3 spiller..hva må jeg gjøre for at den ikke skal kutte strømmen?? strekke nye strømkablert til spilleren direkte koblet til batteriet i motor-rommet (med sikring self)..

er litt forvirra nå...

pluss dette, har lyset i dashen min vært borte helt siden jeg monterte mp3 spiller..noen som vet hva som kan være galt? rørte kun kabler bak spilleren, og trakk signal gjennom dash-hula..

noen som har vært borti lignende saker??

ganske fortvilende og ikke se hvor FORT jeg kjører om natta..

takker for alle svar

hilsen mandel

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en diode i dashen som ikke fungerer og en som kommer på når jeg dunker i glasset på speedoen ;) de lcd display greiene funker fint. prøv og dunk litt med hånda på glasset eller på det sorte der diodene sitter så ser du om det kan være dårlig kontakt.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider