Dr_S Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Politimann dømt for vold Ikke alltid de slipper unna...:-) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Skulle dette være en seriøs post? :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 å helvete.. han sto med motoren i gang på en plass det var innkjøring forbudt!!! SHIT!! da skjønner jeg at det gjelder å handle raskt! Lover jo bra for vedkommende her som hadde litt problemer... Skjedd no mer rundt den saken forressten? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by Silverboy å helvete.. han sto med motoren i gang på en plass det var innkjøring forbudt!!! SHIT!! da skjønner jeg at det gjelder å handle raskt! Jepp, best å be om forsterkninger, i tilfelle mannen er bevæpnet! Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg