Gå til innhold

bilder..

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by greenrallye

Det er bonrath grill ja..

Også er det uorginal fanger.. var ikke noe problem det. du må kappe hull til de. også må du kappe litt i frontplata bak, for at de skal passe..

Har ikke noe frontplate bak 90 fangerene mine, har hørt at man ikke bør ha det på grunn av kjøling av motor rommet...

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turbo havari

Var nokk det ja, korleis går det? Er det noko utgang på laderen nå? Eg må ha rallye utgangen trur eg, eg har stor inter culer! Vist ikkje det er det har du noko ligande?

Det sitter den vanlige "silencer boksen" på nå. Får ikke portet den ut mye i utblåset med den. Hvis du skal ha rallye eller RS utgangen så kan jeg jo matche den til laderen på et av treffene i sommer, free of charge selvfølgelig.

Med RS utgangene kan vanligvis laderen portes mer. Kan sikkert skaffe en sånn hvis du vil. Kan se litt på priser også.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må ha rally utgang på nå ellers får eg ikkje koble til cooler`n, så viss du har/eller får tak i ein så må eg ha den?

Eg har den store cooler`n!

Men viss RS utgangen ser noko det samme ut kan eg ta det også!

Send meg ein mail når du har funn ut noko!

morten.kjos@hydro.com

99 BMW 320d

90 Golf G60 (banebil)

(x)91 Golf G60

(x)87 Golf 18gl

Mitt Galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns de var råe jeg! spess. den gullfarga golfen!

men likte ikke de felgene på den ene blå golfen..de tre eika...yukk...yeah yeah.

får slenge inn bilde når jeg mottar jetta fronten du har sendt jonte =) hehe blir bra det..du får legge ut når du får mine single løkter også!

...

men vurdere sterkt å skaffe helt klare baklykter dah..når jeg får råd til det....men får se ann... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider