Jonte Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Originally posted by vwgolf2 hey! fet bil den der...nå husker jeg at jeg har sett den før...hehe :D men er det samme gull farge som Christian Rygge har på sin golf eller? så temmelig lik ut iafall :/ Christian har ikke rs fanger.. men. fargen er bra lik.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Er samme farge som Christian sin ja, men han sin virker litt lysere nå. RSen er av plasttypen ja, limes med sicafleks sammen med en 90 overdel. Luftinntaket i framskjermen er sveiset inn fra en T4. men man kan få kjøpt de ferdige fra england visstnok. Får se om det ikke blir enda litt mere fart i motoren i løpet av vinteren, hadde vært moro iaffall.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Så du henta det fra en t4 å sveisa det bare inn i skjermen din.. hmm, da må jeg finne noen som sveiser etc.. :) Hva skjer med motoren? Hva var specs på motoren nå? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Her er en post om den bilen din, slepper vi så mye avsporing... GullGolfen til G60Turbo Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Golf 1/2 cab.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 CLean og stilren. sånn liker jeg dem.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger- Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 jah, rå den der.. litt lav kanskje? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by katogk litt lav kanskje? Litt høy kanskje?sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by Kid-A Litt høy kanskje?sombrero Er nok ikke senket mer en maks 50-60 mm bak, og med offroad hjul Zer tief unt kleine reifen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Her er golfen jeg bytta inn mot trans amen i helga... skal ta noen nye bilder og ta av de røde rutene, ska ha sorte istedet... ellers er det skinn innredning, supersprint grenrør og eksos, chip, kn filter, bensin trykk reg. ++ bilen er forøvrig tilsalgs Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Lenge siden jeg har sett noe bilder her.. :) Får ta å poste noen.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Faen dar va jo bilen min å! Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Et bilde av X-Golfen min.. Nedlasta i bilstereo, og batteri :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Her er bilde av min. Da den faktisk ikke så så ille ut. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Denne Golfen var møkk rå!!! Bare synd han som eide den, klarte å kræsje i huset til nabo'n :( Han orka ikke mer med den, og solgte den her om dagen. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg