hfracing Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 uffda,, jaja, den VAR rå ihvertfall Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Noen som har flere Golf bilder? :) :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger- Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 og seff gliset mitt: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Inga Svenska Golfar :hvaskjera De flesta känner säkert igen min bil redan som Lotto Golfen:D Håller nu på med bilen och fixar till detaljer och bygger den ännu mera clean till sommaren :rolleyes: Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 En ulv i fårakläder :D Elr var det svensk spioneri :rolleyes: ivartfall så var det ett år sen nu och bilen hade inte ens G60 breddarna såg ju tjusig ut då med men jag gillar den bättre nu elr vad tycker ni...... Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Kuult! Var det din bil?? Men hvorfor de teite norske skiltene?? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by Bauer Kuult! Var det din bil?? Men hvorfor de teite norske skiltene?? Norska skyltarna var på för att det skulle vara som det var inspelat i Norge..... Men det var ju givetvis bara ett par falska skyltar :rolleyes: Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Originally posted by weizah fy faen ass:=) Jonte: masse kule bilder du hadde da :p den svarte som gikk i narvik er jo da litt dritkul :) syke ass.. ser ut som det er mye som skal gjøres hos meg :p ser ut som jeg må få meg rallye front .. . jeje, kan ikke se for mye.. blir bare alt for mye jeg må gjøre med min bil :p Nå er den svarte til salgs :) Her Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Originally posted by Polizei Inga Svenska Golfar :hvaskjera Her er en Golf Mk2 TDI fra Finnland som var jeg synes "var" drit fet.. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 . Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 :( :( Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 NEI!! Hva skjedde? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Tror det var eieren og broren hans som dro ut av veien i denne svingen. Synd, fordi det var en skikkelig stilig og gjennomført Golf. :( Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Han har isåfall dratt av vegen FØR svingen, merkelig..... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Aj Aj..... Inte kul det:( Har snackat med killen ett par ggr på Bug Run tycker den var jätte fin så himmla synd... Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg