Otto von Bismarck Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Jeg hadde også tenkt å anbefale Within Temptation. Trodde jeg var eneste nordmann som hadde hørt om gruppen, helt til jeg leste Jonte sitt innlegg. Nightwish er også verdt å prøve. Et slags lettmetall, gotisk band med operainspirert vokalbruk... Nei men faen da, de er allerede nevnt av kaninpikken. Jaja, gruppa er fra Finland tror jeg. Rar musikk for rare folk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Within temptation har mye bra.. Nightwish er sykt rått ;) Over the hills and far away She is my sin.. osv. orker ikke skrive alt.. har alle albumene :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 kom på noen til... Gregorian, Enya, Papa Roach, System of a down.. Spørs om eg må til å laste ned noe Within Temptation nå også da.. fant 1 på disken; "mother earth" og den var jo bra :) takk for tipset :hello: Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by Otto von Bismarck Jeg hadde også tenkt å anbefale Within Temptation. Trodde jeg var eneste nordmann som hadde hørt om gruppen, helt til jeg leste Jonte sitt innlegg. Nightwish er også verdt å prøve. Et slags lettmetall, gotisk band med operainspirert vokalbruk... Nei men faen da, de er allerede nevnt av kaninpikken. Jaja, gruppa er fra Finland tror jeg. Rar musikk for rare folk. Eneste nordmann som har hørt om Within Temptation? Såvidt jeg husker låg de på 1. plass på VG lista med siste albumet deres, så helt alene er du nok ikke akkurat:) Men appropos variert musikk, dette er noe av det som ligger i CD mappa i bilen akkurat nå: Bjørn Eidsvåg - Tålt Vamp - Månemannen Leftfield - Leftism Brooklyn Bounce - BB Nation Robbie Williams - Escapology Scooter - 24 Carat Gold Absolute Relaxed TLC - 3D Christina Aguilera - Stripped Original Soundtrack - Jackass Bjørn Rosenstrøm Original Soundtrack - 8 mile Shanaia Twain - Up Craig David - Slicker than Your Average Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Steely Dan er skikkelig god musikk å ha i bilen Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by Lars Steely Dan er skikkelig god musikk å ha i bilen Wow. Endelig et bra forslag.. Godt å høre det ikke bare er techno-head-musikk ute å går. Hvis det er noen her som har hørt om "Down to the bone", så skal jeg spise hatten min. Går ut i fra ikke så mange hører på jazz-funk... Men det er kult med 80-talls-hardrock og da. thumpsup Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Rhapsody er genial kjøremusikk.... jeg foår lyst til og kjøre når jeg hører den musikken :) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Nightwish, har alt. Manowar, har alt. (konsert i helga, bra grom) Iron Maiden, har alt. Pearl Jam, har alt. Metallica, har alt. Twisted Sister har alt. Men mest Trance og Hip hop i bilen. Og litt heavy når jeg er alene i bilen eller hjemme. Snoop, Dr.dre, Xzibit, Nate Dogg, Nelly... Til de som har tv og dvd i bilen.... Up in smoke tour(live konsert med ice cube, eminem, dr dre og snoop, tar no sinnsykt av... :) HAr over 100 fulle mp3z cder og har vel 4000 sanger på dataen og 400 originale cder, mest heavy... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 jøssenavn.. Pearl Jam og Live er nevnt her jo!! :D :D :D Det er saker det.. kanskje ikke så mye av det som er nevnt som er "nytt og oppdatert" men.. system of a Down er jo knall.. ihvertfall en del av det.. ellers så er jo Puddle of Mud Jimmy Eat world Lost Prophets Incubus og My Vitriol verdt å sjekke ut.. om man liker litt rocka og punkete låter.. :) noen favoritter: Puddle of mud - She hates me Jimmy Eat World - The middle *(musthave!!!)* Jimmy Eat World - Clearity Helmet-Wilma's Rainbow *musthave if U'r into snowboarding* incubus - Drive Kent - Vinternoll2 Lost prophets - Shinobi Vs dragon ninja My Vitriol - Always your way Papa Roach - between angels and insects System of a Down - toxicity System of a Down - Arials Ash - Lose control *gir deg følelsen av å spille GT* Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 H-I-M er skikkelig, skikkelig bra!! Feeder rokker Incubus er rått :D:D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Entwine In Flames The Kovenant Zeromancer Kamelot Soilwork Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by Silverboy system of a Down er jo knall.. ihvertfall en del av det.. ellers så er jo Puddle of Mud Jimmy Eat world Lost Prophets Incubus og My Vitriol verdt å sjekke ut.. om man liker litt rocka og punkete låter.. :) noen favoritter: Puddle of mud - She hates me Jimmy Eat World - The middle *(musthave!!!)* Jimmy Eat World - Clearity Helmet-Wilma's Rainbow *musthave if U'r into snowboarding* incubus - Drive Kent - Vinternoll2 Lost prophets - Shinobi Vs dragon ninja My Vitriol - Always your way Papa Roach - between angels and insects System of a Down - toxicity System of a Down - Arials Ash - Lose control *gir deg følelsen av å spille GT* WOW Endelig noen som liker skikkelig musikk.Musikk er en av de største hobbyene mine,bruker nesten mere tid på musikk en jeg bruker på bil... og det sier vel litt :D Jeg har hatt Jimmy Eat World som favorittband lenge nå, og i det siste har de faktisk blitt litt populære i Norge også.Det er jo en grunn til at det siste albumet deres fikk terningkast 5 i dagbladet Viktige Jimmy Eat World-sanger: Sweetness A Sunday Lucky Denver Mint Roller Queen My Vitriol er bra, hele Finelines-albumet er jo dødsrått. Hvis du liker "punk", bør du laste ned sanger fra Alkaline Trio,et sinnsykt bra amerikansk band. Bra sanger fra de er f.eks: Radio Bleeder Private Eye Fuck You Aurora Ellers hører jeg masse på rock, for det meste amerikansk highschool-powerpoprock-punk-emo-indie-musikk (bra definisjon?) samt en del tyngre rock. System Of A Down er jo klassikere. Hørte masse på techno før, spesielt Trance, men jeg har gått lei, det er jo langt mellom de bra utgivelsene. Men en god del elektronisk musikk finner du nok i samlingen min. Electronica, drum&bass,jungle osv osv. Generelt sett hører jeg vel på en del sær musikk :D Tar med et par favorittlåter til slutt, just for the heck of it :) Filter - Where do we go from here Dredg - Of the room Craig`s Brother - Lullaby The Jealous Sound - What`s wrong is everywhere The Jealous Sound - Anxious arms Jawbreaker - Accident prone Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mahelgel Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Radiohead Kent Ugress Sigurd Ros low frequency in stereo Siter -Knut Magnor http://mahelgel.dyndns.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Laura Pausini. Nathalie Cardone. Patricia Manterola (fin tatermusikk). Lollipop (italienske svaret på Spice Girls). Benefit. Jada... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by Lars Steely Dan er skikkelig god musikk å ha i bilen Steely Dan er knalltøft. Har ikke musikk i bilen, men om jeg hadde hatt det ville nok de vært høyt på lista sammen med Bjørn Berge, Walter Trout, Neil Young, Doors, Jethro Tull og The Real Ting. Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg