erling Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by Torky Steely Dan er knalltøft. Har ikke musikk i bilen, men om jeg hadde hatt det ville nok de vært høyt på lista sammen med Bjørn Berge, Walter Trout, Neil Young, Doors, Jethro Tull og The Real Ting. Ser man det ja.. :) Mere knask.. Har vært på konsert med Steely Dan, Bjørn Berge og The Real Ting. Sistnevnte var best. thumpsup Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Har fått med meg Bjørn Berge, men dessverre ikke de andre. The Real Thing skulle jeg absolutt likt å vært på konsert med, har live-plata deres....den er sinnsykt bra. Sånn er det når man bor noe usentralt, fikk ihvertfall med meg godbiter som Ola Kvernberg Trio og Tiger City Jukes i sommer. I tillegg var jeg så heldig at Roy Rogers & Norton Buffalo spillte sammen med Reidar Larsen på Muddy Waters da jeg var en snartur i Oslo i sommer. Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by Torky Steely Dan er knalltøft. Har ikke musikk i bilen, men om jeg hadde hatt det ville nok de vært høyt på lista sammen med Bjørn Berge, Walter Trout, Neil Young, Doors, Jethro Tull og The Real Ting. The Doors og Jethro Tull er rått. Men Jimi Hendrix da. Han er rå:D Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by erling Ser man det ja.. :) Mere knask.. Har vært på konsert med Steely Dan, Bjørn Berge og The Real Ting. Sistnevnte var best. thumpsup Skulle på konsert med steely dan i Oslo sammen med min far, men det ble plutselig ikke noe av. Kjiipt. Men jeg er et Trance,hardhouse eller som du kaller det techno-head fyr.:eek: Er Helt vill etter det, men så har man den musikken man skal nyte og da smeller jeg ofte inn en skive av Steely dan eller Pink floyd eller noe i den duren. Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Om du har noen fete basser i bagasjerommet kan jeg anbefale Dr Dre - Forgot about Dre eller Still Dre. De duuurer brukbart ;) Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by borabora Snoop, Dr.dre, Xzibit, Nate Dogg, Nelly... Til de som har tv og dvd i bilen.... Up in smoke tour(live konsert med ice cube, eminem, dr dre og snoop, tar no sinnsykt av... :) FY FAEN for en sinnsjukt bra musikk dvd det er! En av de beste som noen gang er laget tror jeg faktisk! Fet intro med Ice Cube iallefall, men Eminems intro er også kul, men den råeste introen har nok Dr dre og snoop dogg... Når de kommer ut fra sjappa der.... FETT! :D Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 http://trance.startkabel.nl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Sten & Stanley, Me & You.. haha.. :D Har du peng har du seng lol lol Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Lautsprecher & Blaulicht 112... Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by Audunius FY FAEN for en sinnsjukt bra musikk dvd det er! En av de beste som noen gang er laget tror jeg faktisk! Fet intro med Ice Cube iallefall, men Eminems intro er også kul, men den råeste introen har nok Dr dre og snoop dogg... Når de kommer ut fra sjappa der.... FETT! :D Yepp, helt overlegen!!! Og de damene.... Har en annen hip-hop dvd med Death Row, Uncut el noe.. Mange gamle musikkvideoer.... Men bra med bass i: Snoop med Whats my name eller noe. Overlegen bass, særlig med 3 x 12 " RF bassere..:D Eller alt blir jo bass da... Noen som vet om dvd'er med trance? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Er de ingen som har hørt Anabolic Frolic eller? Verdens grommeste lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by Lars The Doors og Jethro Tull er rått. Men Jimi Hendrix da. Han er rå:D Jimi Hendrix er også rå, kan benytte anledningen til å gratulere han med 60-årsdagen i dag (om han hadde vært i live). Smash Hits er ei stor plate. Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 noen go låter.. (trance, party, dj, etc...) Schwarzende - Hell or heaven Gigi lav - Full blast Ravers on dope - Get High (original mix) soca boys vs chocolate puma - follow da leader Mac & Mac - Wicked Wild (warp brothers remix) Noen gamle go låter... john 00 fleming - where did you get those pills Dj johan geilen - Spoiled & Zigo- More + More Denki groove - Niji (Paul van dyk remix) Nå erre køys.. orker ikke lete mere :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virvar Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 eneste dvd n jeg vet om er sensation fra verdens største stevne i nederland prøver å skaffe billeter til neste år jeg 24 timer full fest i amsterdam arena med 35000 personer http://www.id-t.com/portal/page-events-sensation.php 2002 link http://www.id-t.com/portal/page-events-sensation-white-verslag.php Siter sier det jeg mener mener det jeg sier si din egen mening eller hold kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Hmm.. kan jo nevne: Nine Inch Nails, Turboneger & Misfits for de litt rocka typene.. akkurat nå er det AC/DC som står på.. Back In Black Album faktisk.. :) Allsidig musikksmak er kjekt å ha... :) så slipper jeg å putte no i øra når det kommer en musikktype jeg ikke liker.. jeg hører på det meste.. :) Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg