skm Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 hei vudere å selge caravan min pga annet prosjekt, bilen har 1600 understell, 2.2bremser korte spax framme og koni bak, nytt apex 60/60 senkesett. motoren er en 2e med enem e11 kam, den sviver ikke helt som den skal, vet ikke hva som er problemet,men den starter og er kjør bar.5 gir har den også:) og fine gsi stoler. pris 35000,- div bilder på http://www.crazydriving.com/images/Steinis_kadettc_stv/107-0723_IMG.JPG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skm Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 meir bilder på http://www.crazydriving.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 hva du mener med sviver ikke heløt som den skal ? går den som den skal, ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skm Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 den sveiv dårligt når eg kjøpte den, men har fått den litt bedre nå men er ennå ikke helt bra. ventilene må nok justerest, har en liten mistanke om registeret står litt feil men vet ikke. står også bensins trykk regulator på så den får kansje litt mye bensin og. fekk beskjed om at toppen var ny overhalt når eg kjøpte bilen derfor eg trur at dei som monterte toppen kan ha bomma litt på kjede men vet ikke, kjøpte ikke bilen for motoren heller så eg gidder ikke å feil søke itte feil, som sakt før har eg et ascona b prosjekt som opptar tiden og pengene mine. men kjørte bilen fra grimstad til rogaland (jæren) uten problem så det er nok små justeringer som må till:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Hm, feit vogn da. men er den godkjent, 1600 understell ol ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skm Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 nei den er ikke blitt godkjent ennå:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skm Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 solgt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by skm solgt.... hvor mye gikk den for og hvor i landet går den nå? Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg