Gå til innhold

Mazdaklubb i Norge

Ranger emnet

autowern

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er med eg :D får med meg det meste her ja :) bor også på vestlandet (jæren)

og veit om en del biler her også som sikkert er med :)

men er jo gode poeng du har da... men en plass må man da begyne :P kommer lengre viss vi står sammen enn at vi alle sammen står alene :P (eller noe slikt ;) rekner med dere tok pointet :) får vi først starta og får markedsført oss bra... ikke bare med t-sjorter og capser men også at bilene vårs blir lagt merke til... både på bane og på utstillinger så vil hvertfall folk få mer øynene opp for både merke og klubb...

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på mazdaklubb uansett... hadde vært digg å blitt en gjeng mazdafolk på treff osv. og skaffa avtaler med div. bedrifter om litt prosenter o.l. på varer...

Mazdaklubb hadde vært gøy...

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på mazdaklubb uansett... hadde vært digg å blitt en gjeng mazdafolk på treff osv. og skaffa avtaler med div. bedrifter om litt prosenter o.l. på varer...

Mazdaklubb hadde vært gøy...

enig, men jeg mener at vi burde heller fått oss ett eget forum, å ha ett internt inne i bilforumet synst jeg blir for rotete.

Keep up the spirit ! :D

- 1980 RX-7

zoooooooom, br br br *bang* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig, men jeg mener at vi burde heller fått oss ett eget forum, å ha ett internt inne i bilforumet synst jeg blir for rotete.

Keep up the spirit ! :D

Enig der ja...

Kunne jo hatt ett eget forum på mazdafun sine sider da de er stilt til disposisjon (hvis de fortsatt er det...) og sett om det var noen som postet litt av hvert der...

Bare ett forslag...

Morten

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke dumt :) fått et mer skikkeleg design... savner det gamle forumoppsetet til bilforumet... det nye her er så rotete syns eg... og forhåpentleg vis så blir det mer "sosialt" der da... slipper folk som prøver å være negativ ovenfor merket osv... men så var det bare om noen gadd sette seg ned og faktiskt gjøre det...

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider