Gå til innhold

Vektfordeling..

Ranger emnet


Roberto

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den blir for lett for de demper"innstillingene" den har orginalt.. demping og fjærer er satt opp av fabrikanten for en bil med en viss vektfordeling for å sikre trygge og fine kjøreegenskaper..

man kan vel til en viss grad kompansere med noe mykere demping bak på en liten golf som er ribbet baki.. noe som sørger for at bakhjulene fortsatt får bevege seg opp og ned med demping, istedenfor å sprette over ujevnheter(mister grepet= komme med ræva)..

ideelt vil vi vel ha all vekt så lavt som mulig og så nært senter av bilen fra alle sider.. Det går jo ikke å få til da, men.. ;)

 

morsomt tema egentlig...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår