Silverboy Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 grunnen til at golfen kommer fort sidelengs er isåfall fordi man tar ut en hel del ting, noe som igjen gjør at fjæringskarakteristikken blir feil, som igjen trolig gjør at bilen humper og stumper litt, og gir dårligere grep.. vil jeg tro.. altså blir den for lett.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 den blir for lett for de demper"innstillingene" den har orginalt.. demping og fjærer er satt opp av fabrikanten for en bil med en viss vektfordeling for å sikre trygge og fine kjøreegenskaper.. man kan vel til en viss grad kompansere med noe mykere demping bak på en liten golf som er ribbet baki.. noe som sørger for at bakhjulene fortsatt får bevege seg opp og ned med demping, istedenfor å sprette over ujevnheter(mister grepet= komme med ræva).. ideelt vil vi vel ha all vekt så lavt som mulig og så nært senter av bilen fra alle sider.. Det går jo ikke å få til da, men.. ;) morsomt tema egentlig... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Grunnen til at en golf kommer fort bak kan og ha sitt med understell å gjøre. Vi sa jo i begynnelsen at det var slikt vi skulle drite i, mennå kan vi vel gå mer inn på nettopp det ang denne golfen...... Vinkler har mer å si enn man skulle tro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.