Gå til innhold

T5R motor i 240

Ranger emnet


T_Bjelland

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm...rart.....en synk.ring er i kopper...er 100% sikker.....har liksom demontert en kasse før... rart viss de sveiser de...da må de bare varme de med skjærebrenner og smelte de sammen eller noe på en eller an måte som ikkje eg skjønner noe av..

Har hørt da går an å sveie diff...men synk.ringer...NEI..???

FORTELL!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mambo

forklaring?

 

Etter som jeg har forstått det så er det ikke en tynn liten sync-ring som skal sveises, men en ca 5 mm tykk ring....

-Volvo 240 AT

-Golf II 84 mod. (Til salgs)

-Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing)

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår