Gå til innhold

Hvor mye senk i forhold til dekk-dim?!

Ranger emnet

polo-1992-xtreme

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er om hvor mye senk jeg kan ha på bilen min (Polo 2F) i forhold til hvordan dekk-dim jeg kjører med..

Jeg skal inn til Onkel Tom å få valset hjulbuene på bilen, og han sa til meg at jeg kunne få på 16" felger med 205/40 dekk...men hvor mye kan bilen senkes før dette subber?

Jeg vil ikke kjøre med små felger på bilen...bare så det er sagt!

Har dere andre forslag til felger/dekk og senk?!?!

Takker for alle svar

Mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by polo-1992-xtreme

Grunnen til at jeg har lyst til å kjøre med litt større felger er fordi det er så utrolig mange som kjører med 14" på denne bilen...

synes det blir litt ensformig hvis alle skal kjøre med 14" cup-felger.

Mvh Mads

Hva med 13" da?

Det har jeg på min.

classic08.jpg

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by polo-1992-xtreme

Det jeg lurer på er om hvor mye senk jeg kan ha på bilen min (Polo 2F) i forhold til hvordan dekk-dim jeg kjører med..

Jeg skal inn til Onkel Tom å få valset hjulbuene på bilen, og han sa til meg at jeg kunne få på 16" felger med 205/40 dekk...men hvor mye kan bilen senkes før dette subber?

Jeg vil ikke kjøre med små felger på bilen...bare så det er sagt!

Har dere andre forslag til felger/dekk og senk?!?!

Takker for alle svar

Mvh Mads

Stemmer at det er 40-40, en som hett kjetil hade denne dekk dim på sin, men jeg må si at bilen blir for høy. Bjørn Dæhlie forening.

Gå for 8x15 hvis du vil ha store hjul, er det coupe eller steilheck?

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Bora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Hva med 13" da?

Det har jeg på min.

classic08.jpg

joda..kunne jo ha gått for det, men hadde i utgangspunktet tenkt meg STØRRE enn 14"..men takk for tipset;)

Originally posted by G40Turbo

Stemmer at det er 40-40, en som hett kjetil hade denne dekk dim på sin, men jeg må si at bilen blir for høy. Bjørn Dæhlie forening.

Gå for 8x15 hvis du vil ha store hjul, er det coupe eller steilheck?

hehe..ja, se avatar..har coupé..har tenkt på 8x15 også, men ble overlykkelig da Tom sa jeg kunne få plass til 16"..hehe..

Men blir nok sikkert en mellomting mellom 14" og 16"..dvs: 15"..

noen som har noen gromme forslag til felger jeg kan sette på da? IKKE cup-felger..

takk

mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider