Gå til innhold

Hvor mye senk i forhold til dekk-dim?!

Ranger emnet

polo-1992-xtreme

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vell omtrent bare enkelte Porsche modeller som har felger med så høyt innpress at en kan bruke adaptere på de og alikevell ha "normalt" innpress. De mest vanlige Porsche felgene å bruke sammen med adaptere er Gullideckel og Design 90/C2 som begge har innpress på 60 tallet. 25 mm adapter får en for 3000 kroner settet her til lands og sikkert billigere fra utlandet.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen..

Jeg har forsket litt rundt på de felgene jeg har siklet på, og da fant jeg ut at de faktisk fantes i med alle offset, og med alle boltesirkler, så da vil det nok ikke bli noen særlige problemer angående disse adapterene vi har snakket om..

det jeg nå lurer litt på er hvilket offset/innpress jeg burde kjøre med for at det skal se mest mulig bra ut?!..felgene er 7x16" og skal vel som kid-a anbefalte ha 195/40-16 dekk!

noen forslag om hva som vil se best ut?

takker for alle svar som gis...

mvh Mads Christensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G40Turbo

Her kan du kjøpe noen ting til ditt G40 projekt???

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=9330

takk for tipset...men hvorfor selger du disse delene??

og jeg trenger vel egentlig ikke disse delene uten selve g40-motoren..hehe..

men jeg kan si ifra hvis noe skulle bli interessant..ok?

du er vel ikke keen på å hjelpe meg med å finne en bra g40-motor for mitt prosjekt da(hvis du kan forstå tysk tenker jeg på)for det kan ikke jeg;)

vi snakkes, og treffes forhåpentligvis på et eller annet treff til neste år...da bilen mest sannsynlig hvertfall er ferig utvendig...

mvh Mads Christensen

mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by polo-1992-xtreme

noen forslag om hva som vil se best ut?

Kommer mye an på felgdesignet og evt valsing.

Det viktigste for utseendet er at dekkets ytterkant kommer så nær skjermkanten som mulig.

Hvis felga ikke har kant som varierer i bredde med forskjellig innpress, kan du jo kjøpe største innpress (høyeste ET-tall) og bare fylle ut med spacere i etterkant.

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Kommer mye an på felgdesignet og evt valsing.

Det viktigste for utseendet er at dekkets ytterkant kommer så nær skjermkanten som mulig.

Hvis felga ikke har kant som varierer i bredde med forskjellig innpress, kan du jo kjøpe største innpress (høyeste ET-tall) og bare fylle ut med spacere i etterkant.

takk for det tipset Kid-A!

men er det bra å kjøpe det største inpresset for så å fylle på med spacere...istede for bare å gå får et perfekt inpress?!?!eller fins ikke dette...?

takk

mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider