Gå til innhold

Prosjekt hjulbue bredding

Ranger emnet

Mk2-16v

Anbefalte innlegg

Tinnet sveisene på fremskjermene i dag.

Det er andre gang jeg tinner karrosseri så jeg håper bare tinnet sitter når jeg begynner å slipe det ned ;)

Går ikke så fort detta, men ingen vits i å stresse heller hvis det skal bli sånn nogelunde bra ;)

Fender_thin.jpg

Fender_thin2.jpg

Fender_thin3.jpg

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by elanzer

ser ut som det blir skikkeleg bredt og kuult :cool: hehe g00d luck :) tror ikke eg hadde gitt meg ut på noe slikt :D hehe

Takk ;)

Var litt i tvil jeg også i begynnelsen men det var ingen vei tilbake etter at hjulbuene var kappet av ;)

+ at jeg måtte jo ha plass til felgene og G60 breddere hadde jeg ikke lyst til å bruke (alle har jo det...)

Men jeg har i hvertfall blitt litt bedre til å sveise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by metz

blir kul look det her :)

viktig å ta litt halvekstreme veier når det gjelder mk2 syns jeg, hvis ikke blir det fort veldig mainstream..

regner med at du ikke setter på pre-88 dørene igjen?

veit du hvor mye senk du går for?

Jeg har et par 88 dører som skal på.

hvor mye senk? det veit jeg ikke ennå, tror jeg har 40mm eller noe sånnt på bilen nå men er mulig jeg går for justerbart.

Skal i hvertfall ligge nedpå hjulet med hjulbuen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mk2-16v Ser bra ut d her.. =) hvor kjøpte du felgene dine, og hvor mye måtte du gi for dem? Hakke lyst til å bredde skjemene mine og a? hehe Hvis du får litt for d... så kan jeg ordne noe annet for deg ;P

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tfac

Mk2-16v Ser bra ut d her.. =) hvor kjøpte du felgene dine, og hvor mye måtte du gi for dem? Hakke lyst til å bredde skjemene mine og a? hehe Hvis du får litt for d... så kan jeg ordne noe annet for deg ;P

Kjøpte felgene hos Sharifs dekksenter, skulle egentlig ha Borbet A men etter mye tull så gadd jeg ikke å vente lenger så jeg tok disse felgene som han hadde på lager.

Tror jeg betalte rundt 9000,- med dekk.

Kunne sikkert ha bredda skjermene dine men veit ikke om jeg tør å gjøre det på andre sine biler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.. kan f.eks ordne billig lakkering da.. =) Men åssen dekk dim er d på da? skulle hatt tak i noen fete felger jeg og.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tfac

oki.. kan f.eks ordne billig lakkering da.. =) Men åssen dekk dim er d på da? skulle hatt tak i noen fete felger jeg og.. hehe

Det er 215/40 dekk på felgene mine, har hørt om folk som bruker 205/45 på 9x16" felger men det er vel å strekke dekka litt vel mye synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.. Har helt nye 205/40-16 her jeg... eller på bilen da! men da slipper jeg å bruke opp igjen dem ;P hehe mye koster felgene uten dekk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

ser nå ut som om du vet hva du driver med i hvertfall..... blir tøft! men hvorfor tinner du? kan man ikke bare sparkle eller sveise helt da?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider