Gå til innhold

skrattgas

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Kjørte 70 hp dyser i Cheater anlegget på T/A i fjor men det var ikkje no serlig forskjell synest eg.

Derimot med 200hp dyser i år ble det lett å dra på smilet. :D

Brukte shift light på G-tech for å legge inn på 3000 rpm. Men la inn på første blinken noen ganger, noe som førte til hjulspinn over 60m :cool:

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde nokk det skulle gi mer, men når jeg leser litt mer på nettet gjør 100hp 1-1.5sekund på kvartsmilen på min motortype (sjekket på ThirdGen.org). Men flasken har en fin farge :-)

200hp! Wow! Holder motoren?

Hva synes du om G-tech:en, har du noen nytte av den (bortsett fra å fyre av lystgassen) er det pro versjonen? Tenker at det kan være sjekt å ha (hvis den gir pålitelige/konstante verdier).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tømt første flasken nå. motorn går like fint enda. Var litt stygg med den under draget i Ørsta. Burna i (trur det var) 45sek med lystgass i perioder :D :D Tok premie for "argaste burnout":op

Den kokte etter dette men kjørte en kjølerunde og alt fungerte fint etterpå.

G-tech`n er veldig grei til å sjekke om en mod/justering funker eller gjør at bilen går dårligere.

Det er en Pro ja.

Noen som har sett tester av slike instrument noen plass??

Trur det var en test i et Bilsport for en tid tilbake. Men har ikkje sett den.

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 sekunder med lystgass....:D... den var ikke feig! Skulle gjerne sett den!

jo det var en test for et år siden (eller noe slikt) jeg tror ikke det var pro modellen.

så vidt jeg husker gav den ganske konstante verdier og ganske konservative langt fra "gledesmålinger".

skulle gjerne hatt noen gps (eksakte) greier. har letet på nettet men ikke funnet noe enda.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mata på gass kun i veldig korte perioder under burninga.

Antageligvis 1-2 sek når eg haurde den droppa i turtall . 3-5 ganger under burninga.

Finnes på film. Har det på CD. Kan kansje legge det ut hvis en kompis med bredbånd kan ordne det.

Kansje "El camino" har no slikt ?

Skal snart bygges ut her heldigvis.

Her er adressa til klubben som arrangerte:

http://www.brentdekk.com

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

Lenke til kommentar
Del på andre sider