Ideal Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Synes det er rart at norske dekkleverandører er så treige med å få prisene sine ut på nettet.. man kan sitte å surfe dekk, men prislister, nei slikt tør man ikke legge ut? Vurderer kjapp tur til Sverige for vinterdekk. Trenger å sammenligne priser. Noen som har en URL? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Prisene på dekk er aldri faste, helt spesielle rabattordninger. Kjøper man 4 felger m/dekk får man gjerne 35-50% rabatt, 4 dekk litt mindre. Enklere å ta en tlf enn å reise til utlandet? :) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 var over grensa til strömstad og sjekka priser for ett par måneder siden.. var ikke noe billigere! sjekk heller http://www.reifendirect.de/ for bra priser :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Kompis av meg som driver stort dekkverksted her i sverige og det kommer masse folk fra Norge hit hver uke for å kjøpe dekk, felger og trimm så noe billigere er det nok. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 http://www.eikermotorshop.no/ Kjøpte dekka mine der, Nokian Hakkapellitta Q 185/55-15 4100,- omlagt på felg og avbalansert, synes ikke det var så ille pris. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg