toomuch Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Har en gul CC, å i denne blir det gule skinnet fort skittent, å jeg er på jakt etter et bra rensemiddel til disse stolene, ettersom det gule skinnet ikke er fargeekte(kluten blir gul når jeg vasker dem) Har bare brukt mild såpe til nå, etterfulgt av en omgang men Autogym leather care. Noen som har et bra rensemiddel å anbefale? Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Har det jeg også.....har brukt Leather Master sin rens og impringnering....funker sånn passe greit.....tror ei pakke koster 3-400 men den har du i noen år......(men du må ikke gni av gulfarven med denne heller......) Men jeg har et veldig slitt førersete og har fått opplyst at det kan byttes på Møller.....sjekka pris......5k for puta og 6k for ryggen......Så det er ikke aktuelt nå kan du si....... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Hadde samme problemet i min gule CC med slitte seter. Bestilte skinnlakk og lakkerte opp førersetet, passasjersetet, håndbrekket og girkula. Må si resultatet ble rimelig bra, men jeg glemte å ta før/etter bildet. Solgte bilen i forrige uke og den nye eieren fikk med seg de lakkflaskene som var åpnet. Sitter igjen med en lakkflaske og en forsegler. Så hvis noen er interessert så er det bare å si ifra. Kostet over 3.000,- for de 4 flaskene jeg bestilte. Selger de 2 jeg har igjen for 1.000,-. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 kjøpe svart cc så får du ikke noe problem med det;) kiddie Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Har hatt blå cc, å hadde ikke det problemet da, å det er bare gule jeg har sett med skittent interiør. Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by PoloDude Men jeg har et veldig slitt førersete og har fått opplyst at det kan byttes på Møller.....sjekka pris......5k for puta og 6k for ryggen......Så det er ikke aktuelt nå kan du si....... Bruk heller 7-8 hundrelapper og kjøp lakken min, så ser det ihvertfall ikke slitt ut. 11k er jo waste of money ;) Synd jeg ikke fikk tatt "etter-bilde" før jeg solgte min, men her er ihvertfall et "før-bilde": Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Blir student fra imorra så det blir dårlig med bilting nå tror jeg,men kan du gi meg en beskrivelse av hvordan man gjør det????????....Kanskje jeg kan kjøpe flaskene av deg seinere hvis ingen andre har gjort det......... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by PoloDude Blir student fra imorra så det blir dårlig med bilting nå tror jeg,men kan du gi meg en beskrivelse av hvordan man gjør det????????....Kanskje jeg kan kjøpe flaskene av deg seinere hvis ingen andre har gjort det......... Skjønner. Man klipper opp en svamp og bruker svampen til å påføre skinnlakken, enten ved å stryke den på eller trykke den på setet. Så venter man ca et døgn til lakken har tørket, hvis det slitte fortsatt syns igjennom legger man på et lag til med lakk. Når setene har blitt som du ønsker legger du på forseglinga, samme gjelder her. Bruk svamp og påfør. Vent et døgn til den har tørket. Så er det bare å kjøre avgårde:) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg