Gå til innhold

Morro bilder... igjen... heehhee

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

Originally posted by MrHappy

498051.jpg

Feeet porsche...... hehehehheeh

Hadde det ikke vært for den munnen der hadde den nesten vært perfekt ;)

If you know what I mean.

Og hva mente du med "endelig en kuuuul porsche"? ;)

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Grønne fare

Har dere ikke noe bedre og gjøre en og trakkasere dette forumet med sånt Slaks søppel det syns jeg dere burde holde dere for god til...

Mener du at denne threaden ikke er bil-relatert? Skjønner ikke helt hva som skjer her på forumet. :rolleyes: Dette er Off topic og behøver ikke da absolutt å handle om bil (synes jeg dah..)

Hvis det KUN skal diskuteres bil her inne trur jeg at det blir lite liv her. Må vel gå ann å ha det litt gøy og ikke være seriøse hele tiden. Min mening ;)

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Mener du at denne threaden ikke er bil-relatert? Skjønner ikke helt hva som skjer her på forumet. :rolleyes: Dette er Off topic og behøver ikke da absolutt å handle om bil (synes jeg dah..)

Hvis det KUN skal diskuteres bil her inne trur jeg at det blir lite liv her. Må vel gå ann å ha det litt gøy og ikke være seriøse hele tiden. Min mening ;)

Helt enig...

vi har jo fått en egen kategori for spill så da er vel off topic alt annet som ikke passer inn i de andre kategoiriene?

Kan jo sikkert få laget en Funny kategori så kan folk som vil ha det litt gøy poste slike poster som dette der?

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider