RS2 Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 med SNØ måtte leke litt på vei til jobb i dag. Det resulterete i at jeg kom litt sendt måtte jo ha varm snurre før jeg kunne gasse :D Var oxo ute en tur med transiten vår. Ny type med trekk foran. Men med et jævla bra brekk, og ikke no vekt bak det var gøy det. Spant på 3 gir å greier. På sommern spinner den ikke på første en gang med full øs og så ut med clutsen Noen andre som har hat det gøy i dag`???????????????????? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Jeg kjørte i 2 km/t i kø på ringveien på vei til jobb idag, jeg.. :( Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by LupoB0Y Jeg kjørte i 2 km/t i kø på ringveien på vei til jobb idag, jeg.. :( det var leit å høre ;) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Å JA. Rett strekke, helt alene. Vekk med traction control :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by RS2 med SNØ måtte leke litt på vei til jobb i dag. Det resulterete i at jeg kom litt sendt måtte jo ha varm snurre før jeg kunne gasse :D Var oxo ute en tur med transiten vår. Ny type med trekk foran. Men med et jævla bra brekk, og ikke no vekt bak det var gøy det. Spant på 3 gir å greier. På sommern spinner den ikke på første en gang med full øs og så ut med clutsen Noen andre som har hat det gøy i dag`???????????????????? Var på vei til toget i dag, da kom det en Transit, å slædda litt bak Senteret på Ski. Vet ikke om det var deg. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Skall snar ut å ha det gøy! Er så klar for å stikk fra jobben og kjøre tom tanken... ;) Wee! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Nå snør det pikade meg skikkelig i Bergen også. Trodde jeg skulle ha en herlig dag siden jeg ikke skulle på skolen før 12. Så jeg gikk glad og fornøyd i dusjen med lett bris og tørt føre og kom ut av den med full snøstorm utenfor vinduet.. :( Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Brekka litt med poloen til dama i dag.. ikke lett og stå på jobben og se snøen dale ned ute og bilen står hjemme med rasa mellom aksel Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Jeg leiker meg bare om sommeren!!!!!!Vinter er dritt!!! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by Calib'R Var på vei til toget i dag, da kom det en Transit, å slædda litt bak Senteret på Ski. Vet ikke om det var deg. Kan være fare for det. Men ikke bak senteret holdt meg på veien på andre siden av toget jeg tverveien eller no slikt. Ny transit sølv med reklame så var det meg ca kl 09,15 Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by M3ess/nos Jeg leiker meg bare om sommeren!!!!!!Vinter er dritt!!! Detr er fordi du ikke har no valgt det du kommer jo ikke av fleken om vintern. Da er det fint med TQ og masse pulver går breit uanset føre det:D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Ikke antydning til snø her.. Takk og pris! :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 måtte jo teste føret littegrann idag, ja.. :D sjekke om piggdekka holdt mål! :) håndbrekket funga også utmerket.. :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Jeg og Butt-Head var også ute i dag! :D Sjekk her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=4667 Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Litt gøy, noe sidelengskjøring blir det.....selv om det er lite snø her. Det beste var for et par uker siden da Ladaen spann seg løs i 70 :D Savner likevel sommeren :( Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg