Gå til innhold

Det er så jævlig kult med snø

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

med SNØ måtte leke litt på vei til jobb i dag. Det resulterete i at jeg kom litt sendt måtte jo ha varm snurre før jeg kunne gasse :D Var oxo ute en tur med transiten vår. Ny type med trekk foran. Men med et jævla bra brekk, og ikke no vekt bak det var gøy det. Spant på 3 gir å greier. På sommern spinner den ikke på første en gang med full øs og så ut med clutsen

Noen andre som har hat det gøy i dag`????????????????????

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by RS2

med SNØ måtte leke litt på vei til jobb i dag. Det resulterete i at jeg kom litt sendt måtte jo ha varm snurre før jeg kunne gasse :D Var oxo ute en tur med transiten vår. Ny type med trekk foran. Men med et jævla bra brekk, og ikke no vekt bak det var gøy det. Spant på 3 gir å greier. På sommern spinner den ikke på første en gang med full øs og så ut med clutsen

Noen andre som har hat det gøy i dag`????????????????????

Var på vei til toget i dag, da kom det en Transit, å slædda litt bak Senteret på Ski. Vet ikke om det var deg.

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Calib'R

Var på vei til toget i dag, da kom det en Transit, å slædda litt bak Senteret på Ski. Vet ikke om det var deg.

Kan være fare for det. Men ikke bak senteret holdt meg på veien på andre siden av toget jeg tverveien eller no slikt. Ny transit sølv med reklame så var det meg ca kl 09,15

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gøy, noe sidelengskjøring blir det.....selv om det er lite snø her.

Det beste var for et par uker siden da Ladaen spann seg løs i 70 :D

Savner likevel sommeren :(

- '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen.

- '68 Ford Mustang HT, hobbyen.

x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet)

- '76 Lada 1500S (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider