Chrizter Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Har en 20 Evinrude som går som en klokke, forutenom på tomgang og på full gass.... Bensinfilter er rent plugger fine og av nyere dato. Noen som har en ide på hva dette kan væra ? Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 jepp det har jeg :) hadde ganske mye samme problem, men den fusket også når jeg gå godt med gass.. (var en 40hk tohatsu) problemet på den var at det var vann i sylinderen eller forgasseren, husker ikke helt, men tror det var sylinderen. lykke til med påhengsen Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 justering av forgasser? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pancho Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 visst det er vann i den så er det vel noen pakninger som er gåen? Siter Saab 900 T-16 Lux edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 ta ein kikk på sylindrana du. på min tohatsu 15hk så gjekk den fint på tomgang og når du gidde gass og når men kom opp i eit viss turtall så kutta motoren ut. akkurat som det var turtall sperre. opna motoren og såg fort at eine sylinderveggen var oppskrapt og at stempel ringen var knekt i fleire biter og hadde begynnt å løsna og på den andre stempelen hadde ringen bare knekt Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrizter Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Takker for svar dere..... Virker som jeg har en liten jobb forran meg til høsten..... :mad: Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Kanskje tenningsreguleringa ikke funker som den skal, og derfor går den bare rent i et turtallsområde. Kan være bensinen også, justering av gassere eller noe. Det kan være noe tomgangs/fullgass bryter/dyse som ikke får gjort jobben sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Skru av forgasser(e) og sjekk at det ikke har samlet seg dritt i flotørkammeret og blås alle kanaler ren med trykkluft! Om problemet enda er d samme og motoren får nokk bensin, så kan det hende at det er feil med tenninga..... at tenninga "kutter" på et visst turtallsregister. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg