Gå til innhold

polo-xtreme!!

Ranger emnet

eflak

Anbefalte innlegg

Hvis det er meg og MITT prosjekt du tenker på, så: TAKK FOR INTERESSEN!!

Tenker på artikkelen i Autofil eller?!

uansett: Det ligger noen bilder av bilen sånn som den ser ut nå på min hjemmeside: http://www.home.no/madracingxtreme/ (siden blir ikke så ofte oppdatert som jeg selv skulle ønske, men dette er pga. tidsmangel..kommer bilder så fort jeg har kommet videre med prosjektet og har litt tid til overs;))

Prosjektet har ikke kommet så godt igang som man kanskje vil tro, men dette er pga. stadig leting etter nye sponsorer og mye tenking!

Det siste som er gjort med bilen nå er å fjerne lister og sette på ny bakfanger(denne er ikke ferdig montert, og skal moddes for å få bedre passform)

Det neste som blir gjort med bilen er nok å valse hjulbuene, og sette inn et stort anlegg fra soundstream(som sponses av Musical Transparency)..dette anlegget blir nok bygget iløpet av August/September!

Kommer bilder så fort ting blir gjort..

Som du kanskje har sett kjører jeg en helt motsatt stil enn de fleste som kjører Polo2F, men dette er ikke fordi jeg IKKE liker de cleane, men fordi jeg er ute etter å prøve noe nytt å litt mer "vågalt"..hehe.. Denne bilen skal først og fremst være en showbil med fet lakk, kule felger, styling og stort musikk anlegg!!..neste bilen jeg skal ha skal være CLEAN med mer motor:D

Takker igjen for interessen(hvis det var mitt prosjekt du tenkte på:op?? )

Mvh Mads Christensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akkurat kjøpt meg audi a4 1,9 tdii 110 hesteren. Den er ganske original bortsett fra senkesett, og øyelokk. eneste som kommer til å skje utover er å få fått på noen alu felger.. står på kjipe stål felger med orig kapsler :( , og så har jeg lyst på rs4 grill... Ellers så får vi se hva som skjer.. har jo lyst å modde litt, he he. grei bil å style !!

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

polo-1992-xtreme:

Tøff bakfanger!

Hvor har du handla den?

En ting til, ser at du har satt på effektanlegg, lurer p åå gjøre det samme. Men er det trygt å "kutte" litt i den "metall" fangeren som ligger bak plast fangeren, slik at ikke effektanlegget soper nedi bakken.

Vet ikke om du forsto men men...

Torfinn

---||---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Torfinn

polo-1992-xtreme:

Tøff bakfanger!

Hvor har du handla den?

En ting til, ser at du har satt på effektanlegg, lurer p åå gjøre det samme. Men er det trygt å "kutte" litt i den "metall" fangeren som ligger bak plast fangeren, slik at ikke effektanlegget soper nedi bakken.

Vet ikke om du forsto men men...

Torfinn

Takk for det!..Bakfangeren har jeg kjøpt fra et firma i tyskland!

Jeg kan desverre ikke uttale meg noe særlig om "kutting" i metallet bak plastfangeren..jeg forstår hva du mener, men er ikke egnet til å svare på dette... spør heller Poloclassic på forumet eller TurboPolo, de har mer peiling!

tror det skal gå bra, men ikke gjør det før du har snakket med noen andre enn meg om dette..sålenge ikke bilens konstruksjon blir svekket, så skal det vel ikke ha så mye å si...?!..

Har du senket mye, eller er det et effektanlegg som ikke er tilpasset din bil?!

mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider