CorrieBoy Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Noen som har bøtteseter i corradoen sin her? Har vurdert noen, men skulle GJERNE sett noen bilder vist noen hadde gidda :) I tilfelle erfaringer og tips... cheers Siter 90`corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Ligger et par bilder av bilen min her med racingstoler..http://home.no.net/toha6/nFF/Corran/ Trykke på bildene inni1-5.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorrieBoy Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Gjør seg det der ja :) Siter 90`corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Jeg har satt inn noen Recaro SPG, fant ikke noe bilde her, men kan kanksje få tatt... Lagde ramme ved å kutte av alt på de gamle setene, slik at bare selve grunnrøret var igjen, så sveiset jeg på setefestene... Ble perfekt og da har jeg fortsatt vippe- og slidefunksjonen:) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg