Audunius Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Heisann! Jeg har en Golf III, og vurderer å flytte skiltet ned på støtfangeren. Må derfor sveise igjen skilthullet og vinduspusserhullet. Lurer med dette på om noen har erfaringer å dele? Hadde også vært gunstig med en "bruksanvisning" om dette (hvordan det gjøres etc. (om dere fyller igjen skilthullet med noe slags middel før det bli sveiset igjen)). Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Vet at til golf2 får man kjøpt hele panelet mellom lyktene på bakluken i ett helt stykke. Det er nok lettere iom at da slipper man sveising. Bare lakke over og feste med sikaflex.. Usikker på om det er i metall eller plastikk. Mener man får noe slikt til golf3 også. Så i siste VW speed at man får det til golf3 cab ihvertfall.. nederste del av bakluken er vel ganske så lik. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Er det nødvendig å sveise? Hva med glassfiber/epoxy, stålplast eller.no Er vell ikke store hullene? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by HiiP Er det nødvendig å sveise? Hva med glassfiber/epoxy, stålplast eller.no Er vell ikke store hullene? Det blir endel flex i bakluka.. det er ikke å anbefale Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by LupoB0Y Det blir endel flex i bakluka.. det er ikke å anbefale Er det hele fordypninga det er snakk om? Trodde det var bare de små skrue hullene jeg :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by HiiP Er det hele fordypninga det er snakk om? Trodde det var bare de små skrue hullene jeg :) Ah, jeg forsto det som at det var der hvor skiltet ligger også.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Takker for tipsene så langt! :) Mente hele skilt hullet ja, ikke bare hullene der skruene skal sitte. Tenkte jeg skulle ha helt glatt bakluke sånn som på Golf 4. Tror det blir fint :) Sånn som denne linken henviser til: http://www.vwaudi-club.no/upload/2003/ok/KAS/Golf/DSCF0013.JPG Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 det er samme bakfanger som du har som er på det bildet der er det ikke det da? blir nice dette ja hviss Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 vil også mekke på min bil. som mk2gti16v nevnte går det å kjøpe skilt"box" å sette i fangeren.. som må plastsveises i fangeren.. jeg får se om jeg gidder dette en gang, nå har jeg ikke tid og penger til det. skal jeg først gjøre det, så må jeg gjøre litt mere.. å det har jeg ikke penger til.. tenker jeg skal ta en sveise runde en gang.. fikse panseret mitt med noe tøffe luftinntak, sveise dørene med audi 80 håndtak, bakluken uten skilthull og fanger med skilthull.. men, det blir seinere, om det blir da. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 du får ordna bakluka sånn!! sorry for at det ble 2 poster,men kom borti en knapp så det ble lagt ut før jeg fikk skrivd ferdig. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by D-1 du får ordna bakluka sånn!! sorry for at det ble 2 poster,men kom borti en knapp så det ble lagt ut før jeg fikk skrivd ferdig. off topic, menneh, det finnes en edit funksjon.. trykk på editere.. så kan du fikse på ditt tidligere innlegg :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by D-1 det er samme bakfanger som du har som er på det bildet der er det ikke det da? blir nice dette ja hviss Samme som jeg har nå ja (med riegerhekkskjørtet). Plastsveiser skilthull i bakfangeren selv, men jeg lurer på om det er noe hokus pokus å få bort skilthullet i bagasjelokket altso.... Er usikker på om jeg bare skal sveise igjen hele dritten, eller om jeg må fylle det tomme hullet som blir igjen i skilthullet med noe slags form for "gurba".. Kanskje litt drygt å plastsveise nytt skilthull i bakfangeren nå når jeg allerede har festa på rieger hekkskjørtet, men tiden for vise hvor mye arbeid det blir.. Takker så meget for alle tips som har kommet inn så langt :) Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 hmm, ta en metal plate og sveis fast.. sparkle litt osv.. blir bra.. pusse.. og lakke.. plastsveiser du, vil du gjøre det for meg da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Golf Xtreme hadde reportasje om dette for noen år siden på en Golf II. Til fangeren dro de på skroteren og kjøpte bakfanger fra Pug 106 og kappet ut "hullet" til skiltet og tok med skiltlysene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Hmm, noen som har den reportasjen??? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg