HRC Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Jeg fjernet vinduspusseren, hullet etter emblemet (på bakluka) og sveiset inn mercedes luftinntak i forskjermen på min Golf3 for ikke så lenge siden. I hullet etter vinduspusseren sveiset jeg inn en plate og sparklet over etterpå. "Hullet" etter emblemet fylte jeg derimot med sparkel, og det fikk jeg vite av lakkereren min etterpå at det ikke var måten å gjøre det på. Du måtte først sveise igjen hullet, å så sparkle. Så du bør nok sveise inn en plate over skilthullet, å så sparkle over slik at du får den rette "buen" på bakluka, og evt. la lakkereren din ta finishen. Audunius: Du som hadde en 405 Mi16 og var en del på Oppdal? Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Ja, sveise på en metallplate.. også spakle og pusse osv etterpå.. Jeg tenkte jeg skulle få meg luftinntak på høyre skjermen.. sånn t4 caravelle ting Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet November 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Heisann! Hadde MI 16 før ja :) En sølvgrå en. Dessverre totalvrak nå etter en "liten" ulykke for ett års tid siden. 21 November 2001 faktisk :( Skal på oppdal en tur ikveld jeg. Ser deg kanskje?? FET bil du har! Har akkurat samme artiklene som du har på bilen din liggende hjemme i garasjen (foruten M3 speil og lexus baklykter) Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by Audunius Heisann! Hadde MI 16 før ja :) En sølvgrå en. Dessverre totalvrak nå etter en "liten" ulykke for ett års tid siden. 21 November 2001 faktisk :( Skal på oppdal en tur ikveld jeg. Ser deg kanskje?? FET bil du har! Har akkurat samme artiklene som du har på bilen din liggende hjemme i garasjen (foruten M3 speil og lexus baklykter) Takktakk!Ser slett ikke verst ut din heller! Skal du kjøre Golfen? Muligens at du ser meg, men jeg har parkert Golfen for vinteren (skal kanskje vaske den i kveld om det er mildt nok). Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Legger ved en liten bildeserie av en kompis sin Mondeo som ble modifisert på denne måten. Den har originalt en plast-"boks" som skilt og skiltlys er innfelt i. Denne ble byttet ut i en 1mm stålplate, som siden ble sparklet jevn med karosseriplaten. Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 bilde 2: Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet November 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by HRC Takktakk!Ser slett ikke verst ut din heller! Skal du kjøre Golfen? Muligens at du ser meg, men jeg har parkert Golfen for vinteren (skal kanskje vaske den i kveld om det er mildt nok). Kjører golfen ja :) Knuste riegerfrontleppa mi i dag.. Kjørte over en isklump :mad: Skal skru av bakfangeren med hekkskjørtet også i dag tror jeg (setter på en annen bakfanger). Hvordan er veiene oppover forresten? Var det du som hadde "Momo" Golfen og Mercedez 2,3 16v`n? Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 bilde 3: Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Sluttresultat: Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet November 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by The Mazta' Legger ved en liten bildeserie av en kompis sin Mondeo som ble modifisert på denne måten. Den har originalt en plast-"boks" som skilt og skiltlys er innfelt i. Denne ble byttet ut i en 1mm stålplate, som siden ble sparklet jevn med karosseriplaten. OK. Så han sveiset enkelt og greit igjen skilthullet altså? Fyllte han noe i hiullet før han sveisa det igjen, eller er det bare et tomt rom der inne? Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet November 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Fy faen! Feit mondeo!!! Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by Audunius Kjører golfen ja :) Knuste riegerfrontleppa mi i dag.. Kjørte over en isklump :mad: Skal skru av bakfangeren med hekkskjørtet også i dag tror jeg (setter på en annen bakfanger). Hvordan er veiene oppover forresten? Var det du som hadde "Momo" Golfen og Mercedez 2,3 16v`n? Det var det...... Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by Jonte Hmm, noen som har den reportasjen??? :) Har den kanskje hjemme, har en del Golf Extreme blader så kan sjekke i kveld eller noe.. Mener å ha lest den. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Originally posted by Jonte Hmm, noen som har den reportasjen??? :) Har den jeg, tatt noen kopier som jeg kan sende til deg hvis du sender meg en PM med navn og adresse å sånn. Hvis du fortsatt er interessert... Er dessuten en reportasje med Runar "Piercing" Jensen i samme blad. Hvordan Poloen hans var før.... Litt gøy å lese om og sammenligne med hvordan den er nå. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 pm sendt.. takker.. jeg må vel gjøre dette snart.. er det noen som vet om noen som plastsveiser?! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg