Ideal Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=630040 Finnes bra mye svineri blandt snutejævlene.. dette er ikke noe unikt. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 """ Både i 1991 og 1995 ble lensmannen anmeldt for kikking. Han hadde angivelig lusket rundt i hagene og glodd inn til folk i nabolaget. Begge sakene ble henlagt. """" Sier vel sitt....... well Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 jeg sprang rundt med fjernkontroll til tvene og bytta kanaler men er da ikke en titter fordet.. kanskje han bare hadde bårlig batt og spøken ble avslørt Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Veldig mangen posts ang politisaker her nå. hvorfor ikke samle alle i en post? :rolleyes: Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Når vi først er inne på kritikk..... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4821734 Dette kan vel diskuteres opp og ned.....!:mad: :mad: Syntes det er dobbel straff for samme "overtredelse"... kan vel kanskje klages inn for meneskerett-domstolen....:confused: Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg