mavrick Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Noen som vet om det er greit og senke en s4 med NIVÅREGULERING?? Eller må det gjøres noen endringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 jeg hadde en s4 93mod og skulle senke den! Med nivåregulering. Det går visst men da må du koble vekk den, og det gadd ikke jeg for den er veldig kjekk å ha, og litt dumt å koble vekk noe som det sikkert er betalt masse for som extrautstyr!! Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Du kan få tak i s6 fjærben, de kan du senke med Eibach og nivåreguleingen vil funger normalt Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walsh Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 huff, jeg vil også ha tak i s6 fjærben. men er jo dyrt! få vekk de der gitterene som er over skivebremsene forran! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by walsh huff, jeg vil også ha tak i s6 fjærben. men er jo dyrt! få vekk de der gitterene som er over skivebremsene forran! Hør på pris hos Audi i sverige. mye bra priser der! Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg