Flasher Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Som bildet sier, bare att bilen er en Rekord.. Kan jeg skjære ut den delen av bilen uten problemer, og sveise inn nytt fra en "donørbil" ? Hvilke problemer støter jeg på? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Når du kapper ut dette, pass på at du ikke kapper for dypt. Det er helt sikkert en eller flere bærende bjelker på innsiden der. Ikke prøv å sveise dette kant i kant. Platene på en slik bil er så tynne at det vil garantert vri og bukte seg. Kjær hullet litt for lite og fals kantene på den nye biten på innsiden av kantene på hullet. Før du fester den nye biten sprayer du falsene med 3M sveisespray. Da unngår du at det ruster mellom der. Regn med masse pusse/slipearbeid for å få det pent. Lykke til! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg