lermax Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Det er delte meninger om MKIV bør ha styling eller ikke. Det er jo helt kart at en standard modell er enbil som vekker oppsikt i avgifts norge!! Men jeg vil valgt en stylet bil, viss jeg hadde rå til og kjøpe en. Ja det er helt klart at all styling ikke er pent. Bare se på de med måkevinge dører, og store Ferrari luftintak bak dørene (husker ikke om det er Veil Side?). Det er jo stygt som fa.......:cool: Hva mener dere om dette?:confused: Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 De bør ha styling syns jeg, men ikke får overdrevet. Slik små styling som Pedern har er bra, men utrolig kult slik som Reidar har også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Disse Supraene er i lik grad som RX7 og NSX'ene biler fra Japan som ser utrolig lekre ut i standard utgave, og som egentlig ikke har stort behov for ekstra styling... Derimot skal det veldig lite til for å få disse bilene enda litt mer aggressive, men på slike lekre karosserier skjer det stadig at folk tar ting litt langt, og ødelegger de fine originale linjene på disse bilene... Mine fire øre på saken.... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Jeg synes MKIV trenger litt styling. Fronten ser så stusselig ut original. Veilside styling er ikke pent, men Bomex og Do-Luck lager noe pent. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 En supra trenger i utgangspunktet ikke styling... men litt kan være kult :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by HaRKooN En supra trenger i utgangspunktet ikke styling... men litt kan være kult :rolleyes: Give the man a sigar! :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg