Gå til innhold

TIPS Salg av 320i TIPS

Ranger emnet

Flasher

Anbefalte innlegg

NÅ blir vel bilen min muligens solgt i dag, for 70000 med anlegg, noe som er helt greit..

Han som skal ha bilen skal hente den i dag, om det blir salg, betale meg 5000 forskudd, og betale resten på mandag, via overføring.. Dette må det selvsagt skrives kontrakt på, og jeg beholder salgsmelding og ditto til jeg får pengene, og sender dette i posten..

Er dette en forferdelig måte å handle på? Vil jo selvsagt bli kvitt bilen, og han som skulle ha den, trengte den i DAG..

Forslag til åssen sikkerhet jeg skal ta? Om han ikke betaler, så har jo jeg de 5000, og mulighet for å melde bilen stjålet, noe som den indirekte er..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig, få hele navnet, med personnummer og alt.. Se legitimasjon også.. Så du har vet hvem han er.. Kanskje du kan få beholde noe som er hans, f.eks at han tar med seg passet sitt. Så har du det? Vet ikke..

Det som er kjipt er jo om han ødelegger noe på bilen, og finner ut at han ikke skal ha den allikavell, og sånne ting. Kan fort bli trøbbel og masse drit da..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, akuratt dette jeg er veldig redd for, men da får han jo ikke igjen de 5 lappene som han har betalt meg..

ta dama hans i pant, om han har dame, for hu vil han sikkert ha igjen.. hehe..

Men skal skrive ei kontakt på stedet, att pengene skal overføres fra kontonr til kontonummer, beløp, og dato.. Når jeg har mottatt pengene, så sender jeg resten..

Kopi av legetimasjonen hans er ikke å forakte.. Dette er en måte jeg HATER å handle på, men blir man kvitt bilen, så er det nesten verdt risikoen, for disse bilene er ikke lette å selge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw318

Er det vanskelig å få solgt en e36 320i?

Dette trodde jeg var en meget lettsolgt bil, p.g.a 6`er ...? tar jeg feil?

ja da tar du feil tror jeg...men hvis du styler dem litt med en leppe her og der og no m3 skjørter og stæsj så går de vel kanskje noksågreit...er 325 som er tingen vettu! ;)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne handelen ble i allefall avbrutt.. jeg turde ikke jeg..

hehe

Og ja, det er ingen lettsolgt bil.. i allefall ikke 320 som sagt :)

men elsker bilen min jeg, kan stå her litt til den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

denne handelen ble i allefall avbrutt.. jeg turde ikke jeg..

hehe

Og ja, det er ingen lettsolgt bil.. i allefall ikke 320 som sagt :)

men elsker bilen min jeg, kan stå her litt til den :D

Hvor er Kirkenær?

Har du tilstandsrapport (NAF-rapport, verkstedsrapport) på bilen? Jeg har mulig en kjøper, men trenger mer info om bilen. Send PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får vell peng snart, tror jeg når jeg får penga, snart ja , og etter et par måneder så må du bare hente tilbake bilen som nok selvfølgelig er delvis ramponert eller ødelagt, for da skulle de plutselig ikke ha den lengre.. yodude

*98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil

*86"nissan prærie (solgt)

*97"saab 900 turbo intercooler

*86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil

*82"volvo 240 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,akuratt dette jeg er redd for :(

men tok til fornuft, og ga faen i hele typen.. bilen er mer verdt enn å bare levere den til fremmede som kanskje ikke har penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider