Grønne fare Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Er det noen som kommer på tryvann i dag?? kan jo ha en liten uoffisiel breislad konkuranse med filming og sånt:D :D Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by Grønne fare Er det noen som kommer på tryvann i dag?? kan jo ha en liten uoffisiel breislad konkuranse med filming og sånt:D :D Jeg er klar men har bagre grevling da blir ligsom ikke no breiser av det :( Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Trenger ikke dra til tryvann med så mye snø i "lavlandet" :) se her for større plasser og mulighter : http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=4661 Heng med dit :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Vet ikke helt om jeg er enig i det ikke så mange bra plasser der ute da.. kirkebakken svingen er jo så overvåka ikke som i gamledager har jo regnbuen på langhus da men der har jeg dårlige minner fra Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Drømtorp er jo bra, Kodak er jo bra, Bak Møller er det fint... Masse fine plasser.. men Drømtorp og kodak er jo favorittene.. Drømtorp er det jo veier å kjøre rundtomkring på .. Etter at fornebu ble hakka opp så er det lixom ikke noe som er så kjempebra lenger.. men men.. Vi skal få det himla morro fordet tenker jeg :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by Grønne fare Vet ikke helt om jeg er enig i det ikke så mange bra plasser der ute da.. kirkebakken svingen er jo så overvåka ikke som i gamledager har jo regnbuen på langhus da men der har jeg dårlige minner fra Lukter historie her jeg..... Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 STOOOPPP.. ikke lurt å dra til tryvann i kveld.. De åpner nemlig i dag med gratis kjøring i bakken.. tror det blir en del folk der da.. og biler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by Vakuum STOOOPPP.. ikke lurt å dra til tryvann i kveld.. De åpner nemlig i dag med gratis kjøring i bakken.. tror det blir en del folk der da.. og biler.. da blir det hit da http://www.bilforumet.net/showthrea...=&threadid=4661 Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Ja ikke sant du skal bare ha plassen for deg selv du!!! pol10 i ski er jo så utrulig agresive da ikke mulig og kjøre gjenom ski uten og bli stoppa Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by Grønne fare Ja ikke sant du skal bare ha plassen for deg selv du!!! pol10 i ski er jo så utrulig agresive da ikke mulig og kjøre gjenom ski uten og bli stoppa Kommer jo litt ann på HVORDAN du kjører igjennom ski det da ;) :D Skal nok gå bra det.. De kommer sikkert å sier hei, men det skal nok ordne seg skal du se :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 P-plassen på tusenfryd er da også bra, når vi først er der ute ? Der har vi fått være i fred med kjegle-kjøring tidligere hvertfall. Det er da ikke forbudt med kjøretrening på P-plasser vel ? Her på riktig side av byen :D får vi iaf lov, sammen med snuten tilogmed :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg