Larsene Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 er det noen som vet hva en chip ligger på i pris? og hvor mye det er å hente på å sette inn en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Det kommer vel litt an på hvem du får til å gjøre det, men jeg kjenner til en kar som har chippet en V6er til ca. 200hk. , mest trolig vil du kunne hente 15-20 hk ekstra?`. Pluss at drivstofforbruket går ned da.... de koster vel fra 4000,- og oppver tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsene Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 hvor ble det gjort da? hvorfor fikk han rundt 200 hk når du sier at det er mest sansynlig med 15-20 hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Han sier han fikk 200, men jeg tar ikke alt for god fisk....så mest sannsynlig vil du kunne få 15-20hk ekstra. :)Men får jeg se måling på det så får jeg legge tvilen til side... Husker ikke navnet på selskapet, men det finnes noen i Trondheim som kan gjøre det. Seriøst firma...kan prøve å finne det ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsene Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 er det som hørest mest riktig ut for meg å.. det har vært fint vist du hadde funnet ut hva firmaet heter.. jge har foresten sett flere v6`er som ha rstått til salgs som har vært chippet, og de skulle å ha ca. 200hk.. som sagt tar man ikke alt for god fisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Er ikke helt sikker men du kan prøve å høre med: Lønsethagen Autoservice i Tr.heim på: 73828400 Det er ikke dette firmaet jeg tenkte på...men kan du ikke høre med han...åhh, den store hjerneteppedagen i dag. Han som kjører rally med en eldre 626 og jobber på BilXtra Rønneberg...han vet hvilket firma jeg tenker på. Han har ellers veldig god greie på Mazda... Har du mye penger kan de også montere komplett kompressorsett til bilene våre også....der er det kun penger som setter grenser:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg