M.P Skrevet Mars 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2002 Oenkligen stilfullt, men det är ju fel märke. Siter //MP Bli antifeminist.nu Moderator på zon.se/bil/forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet Mars 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2002 Originally posted by M.P Oenkligen stilfullt, men det är ju fel märke. D finns inget annat än Scania men eftersom du e från göteborg så förstår jag att du inte upptäckt att det bästa i världen finns bortanför Hissingen=) Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2002 Originally posted by Frantzen JAJAJA!!! du å jag som moderators!!! lastebilforum oppe å går om 2 min med dere som moderatorer :p Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jugge Skrevet Mars 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2002 ohh hur ska detta sluta :) Knobben och lastbilar.. Måste erkänna att den där lastbilen på bilden va söt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.P Skrevet Mars 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2002 Originally posted by knobben D finns inget annat än Scania men eftersom du e från göteborg så förstår jag att du inte upptäckt att det bästa i världen finns bortanför Hissingen=) Mkt riktigt, jag är dessutom partisk sedan barnsben. Volvo betalade min barnmat änna. 8) Siter //MP Bli antifeminist.nu Moderator på zon.se/bil/forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet Mars 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2002 Originally posted by M.P Mkt riktigt, jag är dessutom partisk sedan barnsben. Volvo betalade min barnmat änna. 8) Hehehe.... Då kan jag förstå att du e partisk.... Men vi fortsätter diskussionen på forumet=) Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frantzen Skrevet Mars 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 SKRYT!! sluta göra så där knobbe, ja gråter varenda gång ja ser den där :/ Siter Proud addict of a MB 300D that makes greenpeace cry like babies Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 Detta begynner jo å bli trivelig..... ;) Stå på Marius, føler på meg at dette blir en suksess. Og mange svensker her allerede, det er jo qlt. Tyder jo på at ryktet er spredt ganske bra allerede. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 Originally posted by Ratata Detta begynner jo å bli trivelig..... ;) Stå på Marius, føler på meg at dette blir en suksess. Og mange svensker her allerede, det er jo qlt. Tyder jo på at ryktet er spredt ganske bra allerede. takker :o) jeg syntes det er kult at det er mye Amcar her.. ikke bare eurobiler! stå på kara! thumpsup Testbruker reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2002 Ja nå har jeg sagt ifra til folka i Spinning Wheels om detta, men det er få av de som har PC og internett. :rolleyes: http://drive.to/swn Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg