VeeDub Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by rairai ppfffaahahahahaaa "FYYYY FAAENNNN WOLLAAHhj dettt er mest shcpææææ børgern jeg noen sinne harsettt asssssssss..." HAHAHAHAHAHA! Beste kommentar noen sinne! Signatur worthy!!! Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 kos dere :) *stakk bort å så film* :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 faen å kjipe dere er til å møte opp ass... Var ikke som planlagt. men var heldigvis ikke helt bånn heller.. fikk møtt nye folk og fikk pratet av oss ganske mye:) Takk til dere som kom! Noen bilder: http://rdlx3m.com/file/grillfest/ Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Tape-R Noen bilder: http://rdlx3m.com/file/grillfest/ hehe.. handlevogn slakting... Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Hehe, takk for tips til grillthumpsup Skulle gjerne ha kommet, men blir litt usosial når jeg kun har arbeidsbil. Go'kjerra står uten motor:mad: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Tape-R faen å kjipe dere er til å møte opp ass... Var ikke som planlagt. men var heldigvis ikke helt bånn heller.. fikk møtt nye folk og fikk pratet av oss ganske mye:) Takk til dere som kom! Noen bilder: http://rdlx3m.com/file/grillfest/ med litt lenger varsel en dagen før så hadde det funka litt bedre. var på vei, men trøttheten og sofaen tok overhånd. uka ble litt lang. men burde vel ikke være så vanskelig å få til noe sånt igjen? kan jo møtes på en strand evt å ta det der ? eller hos Rdl så vi kan trashe litt :P men absolutt godt initativ Robert. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Må ikke kjøpe HB på umerkede plastdunker da... Siter Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Chevy Må ikke kjøpe HB på umerkede plastdunker da... huh? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Tape-R: WTF??? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 huh? hæh?...... WHAT?.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by rairai Tape-R: WTF??? Hmmm. "Posten" bil? Posten skal alltid frem, helt frem til kontoret faktisk :) Koste hva det koste vil. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by remster med litt lenger varsel en dagen før så hadde det funka litt bedre. Vi burde i alle fall fått ei uke på oss. Da skulle jeg jekka rasshølet opp av sofagropen og kommet på hjemmebesøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Da skulle jeg jekka rasshølet opp av sofagropen og kommet på hjemmebesøk. That's the spirit! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Var der en tur jeg, skulle vært fler folk der, kunne vi lagd litt skikkelig liv. Ble jo liv da Robert tok frem bensinkanna og begynte å leke med den da :D Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 hehe. jeg hadde jo lagt en del planer for hva vi skulle gjøre. emn ettersom det er så jævli få som møtte opp så dreit jeg i det.. var mere morro å lehe med fyrå flammer.. :) mohaha Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg