Gå til innhold

GRILLPARTYYY!!!!!!!! Lørdag31/

Ranger emnet


rdl

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jannis_J

Ikke helt umulig jeg dukker opp sånn plutselig :)

 

nope-mx3

 

hmmmm.... ikke umulig at jeg kommer heller...vet ikke helt ennå.

Jannis: skal vi kjøre opp sammen visst jeg skal heller ? jeg skal på bakkeløp og ting på formiddagen så det kan ikke blir altfor tidlig..... VISST jeg skal da :rolleyes:

 

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For all del... ikke finn på å ta med mat han ikke liker... da får dere sikkert "nøtyral" kritikk på den RDL/ Tape-R sin måte...

 

FYYYY FAAENNNN WOLLAAHhj dettt er mest shcpææææ børgern jeg noen sinne harsettt asssssssss...

 

skrrruuu faenihelvettemeg schpise den dærre dærr eller???

 

lol :D

 

For de som ikke skjønner dette.... trykk CTRL+ALT+H.... da aktiverer du humor programmet i windows ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

 

hmmmm.... ikke umulig at jeg kommer heller...vet ikke helt ennå.

Jannis: skal vi kjøre opp sammen visst jeg skal heller ? jeg skal på bakkeløp og ting på formiddagen så det kan ikke blir altfor tidlig..... VISST jeg skal da :rolleyes:

 

Mvh Ottesen

 

Ikke umulig vi kan det, bare du ikke holder ditt normale tempo :)

Jeg holder nemlig sånn nogenlunde grensene på veien :)

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

asim.. hold kjeft'a-...

 

du snakker om at folk skal holde et voksent nivå her på forumet?. du er like humør syk som en gravid polakk!

 

gi faen!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

For all del... ikke finn på å ta med mat han ikke liker... da får dere sikkert "nøtyral" kritikk på den RDL/ Tape-R sin måte...

 

FYYYY FAAENNNN WOLLAAHhj dettt er mest shcpææææ børgern jeg noen sinne harsettt asssssssss...

 

skrrruuu faenihelvettemeg schpise den dærre dærr eller???

 

lol :D

 

For de som ikke skjønner dette.... trykk CTRL+ALT+H.... da aktiverer du humor programmet i windows ;)

 

ppfffaahahahahaaa

 

 

jonny.jpg

"FYYYY FAAENNNN WOLLAAHhj dettt er mest shcpææææ børgern jeg noen sinne harsettt asssssssss..."

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

asim.. hold kjeft'a-...

 

du snakker om at folk skal holde et voksent nivå her på forumet?. du er like humør syk som en gravid polakk!

 

gi faen!

 

Er det ikke irriterende når folk skriver usaklige og latterlige innlegg på en ellers seriøs og hyggelig tråd?

Eller når folk skriver på en måte som er veldig provoserende?

 

Get it? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Idiot..

 

Her prøver Robert å samle folk til grilling med litt bilsnakk og lignende. Sosialt samvær.. Også skal du rakke ned på han? Bra iniativ synes jeg. Synd jeg bor så langt unna, ellers skulle jeg vært der :)

 

Stå på!

 

WORD!

 

Litt for langt unna til at jeg kommer også.. Hadde vært gøy.. Kjempebra initiativ Tape-R!

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazda_råner

 

halla. du var jo med sistgang. kom en tur du også davel:)

 

du har jo bil?

 

Sikker på at du vil ha en pakistaner der, dere risikerer jo å få bilene deres bøffa ;) *ironi*

 

Joda, har bil og lyst... MEN fattern skal reise (jeg skal kjøre han til Gardemoen) og da tviler jeg på om jeg rekker det :( :mad: Orker ikke å komme dit, så dra for og kjøre han til flyplassen også komme tilbake til dere... Huff...

 

Lover å prøve, ellers en annen gang, maybe :)

 

 

PS. Bra Robert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår