Ottesen Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Jannis_J Ikke helt umulig jeg dukker opp sånn plutselig :) nope-mx3 hmmmm.... ikke umulig at jeg kommer heller...vet ikke helt ennå. Jannis: skal vi kjøre opp sammen visst jeg skal heller ? jeg skal på bakkeløp og ting på formiddagen så det kan ikke blir altfor tidlig..... VISST jeg skal da :rolleyes: Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 hahahaha!!! :D :D Siterer til asim... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 For all del... ikke finn på å ta med mat han ikke liker... da får dere sikkert "nøtyral" kritikk på den RDL/ Tape-R sin måte... FYYYY FAAENNNN WOLLAAHhj dettt er mest shcpææææ børgern jeg noen sinne harsettt asssssssss... skrrruuu faenihelvettemeg schpise den dærre dærr eller??? lol :D For de som ikke skjønner dette.... trykk CTRL+ALT+H.... da aktiverer du humor programmet i windows ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Det må jeg si...BRA TILTAK.:) Kanskje det er noe godt i deg after all ;) Jobber :( ,men hadde tatt turen ellers Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Ottesen hmmmm.... ikke umulig at jeg kommer heller...vet ikke helt ennå. Jannis: skal vi kjøre opp sammen visst jeg skal heller ? jeg skal på bakkeløp og ting på formiddagen så det kan ikke blir altfor tidlig..... VISST jeg skal da :rolleyes: Mvh Ottesen Ikke umulig vi kan det, bare du ikke holder ditt normale tempo :) Jeg holder nemlig sånn nogenlunde grensene på veien :) nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 asim.. hold kjeft'a-... du snakker om at folk skal holde et voksent nivå her på forumet?. du er like humør syk som en gravid polakk! gi faen! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Asim For all del... ikke finn på å ta med mat han ikke liker... da får dere sikkert "nøtyral" kritikk på den RDL/ Tape-R sin måte... FYYYY FAAENNNN WOLLAAHhj dettt er mest shcpææææ børgern jeg noen sinne harsettt asssssssss... skrrruuu faenihelvettemeg schpise den dærre dærr eller??? lol :D For de som ikke skjønner dette.... trykk CTRL+ALT+H.... da aktiverer du humor programmet i windows ;) ppfffaahahahahaaa "FYYYY FAAENNNN WOLLAAHhj dettt er mest shcpææææ børgern jeg noen sinne harsettt asssssssss..." Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Paaaarti-parti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Tape-R asim.. hold kjeft'a-... du snakker om at folk skal holde et voksent nivå her på forumet?. du er like humør syk som en gravid polakk! gi faen! Er det ikke irriterende når folk skriver usaklige og latterlige innlegg på en ellers seriøs og hyggelig tråd? Eller når folk skriver på en måte som er veldig provoserende? Get it? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Jonte Idiot.. Her prøver Robert å samle folk til grilling med litt bilsnakk og lignende. Sosialt samvær.. Også skal du rakke ned på han? Bra iniativ synes jeg. Synd jeg bor så langt unna, ellers skulle jeg vært der :) Stå på! WORD! Litt for langt unna til at jeg kommer også.. Hadde vært gøy.. Kjempebra initiativ Tape-R! Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 kom igjen da folx. er det seriøst ikke flere som kan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Paaaarti-parti halla. du var jo med sistgang. kom en tur du også davel:) du har jo bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Hadde vært morro å stikke innom en tur, kjenner veldig få på forumet, så hadde vært gøy å se hva slags folk dere er, og hva slags biler dere kjører :D Har litt som må fikses lørdag, men hvis vi har tid, stikker jeg og zlinky innom en tur.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Mazda_råner halla. du var jo med sistgang. kom en tur du også davel:) du har jo bil? Sikker på at du vil ha en pakistaner der, dere risikerer jo å få bilene deres bøffa ;) *ironi* Joda, har bil og lyst... MEN fattern skal reise (jeg skal kjøre han til Gardemoen) og da tviler jeg på om jeg rekker det :( :mad: Orker ikke å komme dit, så dra for og kjøre han til flyplassen også komme tilbake til dere... Huff... Lover å prøve, ellers en annen gang, maybe :) PS. Bra Robert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Jeg synes også det er bra tiltak, syn jeg ikke kan komme da jeg er i finnland for tiden. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg