Rage Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by Tape-R hehe. jeg hadde jo lagt en del planer for hva vi skulle gjøre. emn ettersom det er så jævli få som møtte opp så dreit jeg i det.. var mere morro å lehe med fyrå flammer.. :) mohaha Var det. Får prøve å dra igang noe lignende igjen da? Med litt lengre forvarsel. Bra initiativ i alle fall, og morsomme skogsveier :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by pumpedyse en tjukk liten faen som det klikka for.... synes det bilde var drittkult bare måtte ha det. Hihi :D Se og le! Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by clone baby Hihi :D Se og le! HAHA!! :D :D Festlig! Noen som vet hva sangen heter forresten? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL That's the spirit! :D Hehe, the spirit of Norway. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by zoom HAHA!! :D :D Festlig! Noen som vet hva sangen heter forresten? booty bass - shake that ass bitch;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Han karen i midten der var i militæret samme sted som meg .. Heheh Lattis :) Der er han med kort hår som ser til høyre ... HAHAHAHAHA Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Jeg er heeelt til høyre der den grå og orange gensern, spennende. Høhø :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Hmm, så ikke tråden før nå, knallbra initiativ da. Var opptatt i helgen alikevel da. Men du kan jo kanskje prøve å dra i gang et grillparty til med litt lengre varsel? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by lars-frr Han karen i midten der var i militæret samme sted som meg .. Heheh Lattis :) Der er han med kort hår som ser til høyre ... HAHAHAHAHA ja. det er marius brevad., HV i trondheim? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg