18tom Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by sony er det vanskelig å demontere den orginale fangeren?? er det vanskelig å montere den rigerfangeren??:rolleyes: Nei skal ikke være noe problem. Tror det er bra passform på rs-fangeren. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 sony : ta av grillen (er 2 skruer der) , så tar du å jekker opp bilen så ser du at i skjermene så er det noen skruer.... er enkelt... tar meg et par min og demontere en front.... sorry for ødeleggelse av tråden din mr 18-tom ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by Gou sony : ta av grillen (er 2 skruer der) , så tar du å jekker opp bilen så ser du at i skjermene så er det noen skruer.... er enkelt... tar meg et par min og demontere en front.... sorry for ødeleggelse av tråden din mr 18-tom ;) Det går bra... Men her var det snakk om bakfanger da ;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by 18tom Det går bra... Men her var det snakk om bakfanger da ;) hehe.. ok... (Sony : Åpne bagasjerommet så ser du 4 eller 5 torx skruer.. ta de av... så er det noen skruer i skjermene... så er det bare til å "dra den ut på sidene" så sklir den av klipsa... de sitter nok godt , så du må dra godt i... hørres skummelt ut men går fint :D) :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 har politiet no å si på at en kjører uten fangeren (til oslo). montere den andre på street meet da jeg ikke har plass i bilen :D Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Du vil vel i verste fall få en mangel lapp Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Frontfanger er påbudt, men ikke bakfanger. ;) Om de er superpirkete kan du få mangel for skiltlys, men det er lite sannsynlig. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by LupoB0Y Frontfanger er påbudt, men ikke bakfanger. ;) Om de er superpirkete kan du få mangel for skiltlys, men det er lite sannsynlig. Ble stoppet her om dagen, men før onkel fikk sjekket at skiltlyset bak ikke funket så ba han meg skru av motoren så han kunne høre bedre:D En annen ting er at skiltet sitter på en plass det ikke er skiltlys uansett, men fikk bare beskjed om god tur videre. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Da bakfangeren blir solgt i morgen har jeg fortsatt igjen: RS3 frontfanger til 2500,- Emblemfri grill til 600,- Grillspoiler til 600,- Infinity leppe med cupvinger til 1000,- Kan bringes fraktfritt til streetmeet i morgen, eller til Rudskogen på søndag hvis det er av interesse:) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg