PrinsWilhem Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Nei, kjøpe ny mk3 og dra det helt ut, med motor og utseende. får se hva det blir. Byner å bli litt lei min, + att jeg skal ha skinn. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 skinn er digg, den dagen jeg kommer over forsetene til en Polo CC i sort skinn (gti utgaven tror jeg) så kjøper jeg dem, jupe og gode, smale og passer perfekt til den tynne flisa jeg har av en kropp. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Skinn er digg, men kostbart også virker det som :) hehe.. selv om NBS har vr6 interiør til 5700,- Er disse stolene også "djupe" og de har vel bedre kvalitet enn vanlige cl/gl stoler? Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 jeg tror ikke dem er noe dypere en GL stolene... jeg sitter vertfall ukomfertabelt i Gl stolene mine, spesielt ved langkjøring. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Ja, de er ikke noe spes digge nei! Og det lønner seg iallefall ikke kjøpe slikt komplett på Vw, da dette beløper seg over 20k bare for en stol såvidt jeg hørte. Mest beregnet hvis en trengte deler, fordi en måtte kjøpe stolen delvis og ikke komplett. Det var nå det jeg hørte iallefall. Får lete litt rundt omkring, kanskje det dukker opp noe på et huggeri et eller annet sted. Er ikke noe stress da det ikke blir aktuelt med det første :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 jeg og er pøkklei gl setene mine, suger og sitte i for en som er nesten 2 meter.. i want recaRO luxx Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 ontopic: hvor får jeg tak i smal badlooklist i stål? skal avgårde og hente meg panser i morra ! vurderer også et diskret luftinntak.. noen som vil anbefale meg et? og nei, om jeg skal ha, så skal jeg ikke ha no giga-kakeboks eller no impreza look... looken jeg er ute etter er noe som ligger plant med panseret.. pictures anyone? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 jeg vurderte også luftinntak til filteret mitt, men jeg droppa det :) du har jo sånne små som du somregel plasserer på høyre side av panseret. det er litt snasent :) hvor mye fikk du panseret for? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 De har jo panserforlenger på NBS, böser blick smal, men om det er stål vet jeg ei! Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 pris har jeg ikke sjekket, bare sett at de har panser liggende på den lokale høggern :) får nok prutet meg til en bra pris skal du se Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 ta mål av en bøseblick smal og lage en selv i stål da? litt mer puttel men ingenting er umulig. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 det arbeidet er jeg ikke interisert i og ta på meg, i ogmed at fronten på golf3 er buet, og det skal selve bøyen ned også være.. kjøper nok ferdig, om jeg bare finner Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by chr1z Skinn er digg, men kostbart også virker det som :) hehe.. selv om NBS har vr6 interiør til 5700,- Er disse stolene også "djupe" og de har vel bedre kvalitet enn vanlige cl/gl stoler? Vr6 og GTI har sportsseter. djupere og større side støter enn på gl. Ikke no kjempe greier, men er mye bedre enn de andre.. Color edition bilene har recaro deilige djupe stoler.. De er nice. GTI edition har også disse stolene. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 skinn stolene i bilene etter 95 har mere sidestøtte en de tidelige modellene.. :D :D skinn er deilig... det og climatronic er herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 vr6r: hvor fikk du tak i stål-badlook? og pris på den? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg