Gå til innhold

Hvilken badlook?

Ranger emnet

PrinsWilhem

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skinn er digg, men kostbart også virker det som :) hehe.. selv om NBS har vr6 interiør til 5700,- Er disse stolene også "djupe" og de har vel bedre kvalitet enn vanlige cl/gl stoler?

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er ikke noe spes digge nei! Og det lønner seg iallefall ikke kjøpe slikt komplett på Vw, da dette beløper seg over 20k bare for en stol såvidt jeg hørte. Mest beregnet hvis en trengte deler, fordi en måtte kjøpe stolen delvis og ikke komplett. Det var nå det jeg hørte iallefall. Får lete litt rundt omkring, kanskje det dukker opp noe på et huggeri et eller annet sted. Er ikke noe stress da det ikke blir aktuelt med det første :)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ontopic:

hvor får jeg tak i smal badlooklist i stål?

skal avgårde og hente meg panser i morra !

vurderer også et diskret luftinntak..

noen som vil anbefale meg et?

og nei, om jeg skal ha, så skal jeg ikke ha no giga-kakeboks eller no impreza look...

looken jeg er ute etter er noe som ligger plant med panseret..

pictures anyone?

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by chr1z

Skinn er digg, men kostbart også virker det som :) hehe.. selv om NBS har vr6 interiør til 5700,- Er disse stolene også "djupe" og de har vel bedre kvalitet enn vanlige cl/gl stoler?

Vr6 og GTI har sportsseter. djupere og større side støter enn på gl.

Ikke no kjempe greier, men er mye bedre enn de andre..

Color edition bilene har recaro deilige djupe stoler.. De er nice. GTI edition har også disse stolene.

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider