brooom Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by vr6R skinn stolene i bilene etter 95 har mere sidestøtte en de tidelige modellene.. :D :D skinn er deilig... det og climatronic er herlig Trodde skinn, Klima, luke osv var en selvfølge jeg ;) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Holder det å skru fast forlengeren til panseret og sparkle og lakke over osv, eller er det best å sveise på forlengeren og sparkle/pusse osv..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 sveising er nok det beste ja..er jo ikke akkurat no gjenger i panseret der du skrur den fast, så da løsner det fort Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Det jeg tenkte ja Så du så etter steder meg forlenger i stål Mandel, funnet noen steder de selger de? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 hvordan har dere festet glassfiber panserforlengeren? Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 da jeg kjørte med glassfiber badlook så var den skrudd fast i undersiden av panseret.. fulgte med 8 korte skruer, med stor gjengeavstand.. hull må man borre selv... Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Beste er vel kanskje å kjøpe seg gjenge sett, eller bare en for 4 mm eller one, + noen låse ringer, tror det sitter bedre enn bare å borre noen hull å skru inn skruer med stor gjengeavstand... Hvertfall det jeg ville gjort hvis jeg ikke skulle sveise den fast, også smart hvis det er glassfiber og ikke metall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg