Ottesen Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Hei. Jeg vet at det er bakeløp her i Sarpsborg imorra (lørdag 31) på ravneberget... men når og pris ? Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Det var annonse i SA i går, - koster kr 50,- å komme inn. Husker ikke helt når det var. De kjører var Vannverket (ved Glomma) og ender opp i Ravneberget. God fart i starten og ved mål, så er det vistnok noe trangt og vanskelig på midten. Er påmeldt mange grombiler... NM-runde på Ravneberget til neste år... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by TurboKnut Det var annonse i SA i går, - koster kr 50,- å komme inn. Husker ikke helt når det var. De kjører var Vannverket (ved Glomma) og ender opp i Ravneberget. God fart i starten og ved mål, så er det vistnok noe trangt og vanskelig på midten. Er påmeldt mange grombiler... NM-runde på Ravneberget til neste år... Hehe...jeg skulle akkurat til å ringe til deg å spørre om du visste noe....:D Edit: Jeg så i Sa nå....begynner kl 11 Takk Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Jeg har påmeldingslista liggende, så det blir absolutt verdt turen. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 må nok jobbe.... :rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg