Gå til innhold

Hvilke styling til 20 000??

Dodgy

Anbefalte innlegg

Har en Ford Mondeo 1992 modell som jeg skal style for 20 000. Det er en Sedan som er sølv.

Motoreffekten trengs det ikke å fikses på, men kanskje et nytt effektanlegg og luftfilter

for å fikse på lyden litt? Har funnet et Stylingkitt til 13000

Er dette noe å satse på eller er det andre som er penere/billigere/bedre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dodgy

Har en Ford Mondeo 1992 modell som jeg skal style for 20 000. Det er en Sedan som er sølv.

Motoreffekten trengs det ikke å fikses på, men kanskje et nytt effektanlegg og luftfilter

for å fikse på lyden litt? Har funnet et Stylingkitt til 13000

Er dette noe å satse på eller er det andre som er penere/billigere/bedre???

Ville ha kjøpt samme kittet, men ville kjøpt det hoe http://www.realcar.se i sverige, du sparer endel kroner og kan få kjøpt morrette lykter i samme slengen..

koster ca 500 SEK i frakt. Og stylingen er i hvit utførelse.

Krever litt modding på bilen for tilpassing, men dette går som regel veldig greit..

Lurer du på noe mer bare ta kontakt.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Lillefot

detta får du kjøpt hos Ford forhandler..men dog litt dyrt da

Dette får du IKKE kjøpt hos en ford forhandler da det ikke er orginalt fra ford med ST styling til MK1, men kun til MK2 :)

Så dette må du til en stylingforhandler for å skaffe, f.eks RealCar.se

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

På realcar.se er der to forskjellige millenium bodykits til mondeo MK1, det ene heter A og det andre heter B, og det er ca 3000 kroner i prisforskjell på de. Hva er forskjellen på kittene?

Link til modeo bodykits på realcar.se

På den norske siden (husker ikke adresse i farten, men det var den fra første innlegget i denne tråden), kostet millenium styling kit 13 000 omtrent, i sverige kostet det ca 10, er det virkelig så stor prisforskjell, eller er kitene forskjellige?

En annen ting jeg lurer på (er lysegrønn når det gjelder styling), er hva det koster å lakkere delene, samt hvor lang tid man må påregne montering og liknende.

Ble mange spørsmål dette, men håper noen vet :)

Godt nyttår forresten!

-Yngve/Ålesund

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by twinflower

På den norske siden (husker ikke adresse i farten, men det var den fra første innlegget i denne tråden), kostet millenium styling kit 13 000 omtrent, i sverige kostet det ca 10, er det virkelig så stor prisforskjell, eller er kitene forskjellige?

Kit A og B kan f.eks være med og uten morette lykter, men det står jo ingenting om hva som er i kittet

Så det greieste er å sende mail eller ringe til de og spørre.

Det er prisforskjell på kit i norge og sverige ja..

Monteringstid varierer fra kit til kit, passform osv. Jeg brukte vel ca 1 dag på combat kittet.

Lakkering er også uvisst, varierer fra plass til plass, og hvor mye forarbeid du kan gjøre selv.

Jeg betalte 7900 for rustbeskyttelse over hele bilen, 2 lag med grunning, fyller og RS-blå lakk.. Hellakkering altså.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Jeg tror jeg får for det billigste først, så kan jeg bygge på videre selv, når jeg har penger og kompetanse.

Jeg kjenner en mekaniker som sikkert kan montere det for meg, så kan jeg heller hjelpe til og lære litt.

Men før stylingkit er det noen småting som må fikses, f.eks nye hjul, gjerne senking også.

Hvis noen har noen worklog'er/bilder fra montering av styling eller rett og slett ideer til styling, kom med de, det er god inspirasjon!

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider