Aero Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Bruk aldri felgrens hvis du har småsår på fingrene :( Hilsen Morten .. som nå har rene felger, men vonde fingre ... lurer på hva som er i det stoffet jeg ... Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Fantomet er hard mot de harde! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 det er sabla sterke saker ja,syns du fingrene er ille?prøv øynene da,eller vent ikke gjør det:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Aero Bruk aldri felgrens hvis du har småsår på fingrene :( Hilsen Morten .. som nå har rene felger, men vonde fingre ... lurer på hva som er i det stoffet jeg ... Det vil jeg helst ikke vite. Hilsen Otto, som fikk vondt i fingrene uten å ha antydning til sårdannelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 http://www.hansker.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 sitrus rens og isopropanol er heller ikke godt å få nedi sår, sist nevnte er grusom å få i kjeften. (snakker av erfaring) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by mono sitrus rens og isopropanol er heller ikke godt å få nedi sår, sist nevnte er grusom å få i kjeften. (snakker av erfaring) Kan skrive under på det siste. Jobbet med det en uke rett før sommeren. Følte meg rusa da jeg skulle kjøre hjem fra jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Aero Bruk aldri felgrens hvis du har småsår på fingrene :( Hilsen Morten .. som nå har rene felger, men vonde fingre ... lurer på hva som er i det stoffet jeg ... Noen som kan fortelle meg hvordan man får bruk for felgrens? I dag spylte jeg felgene mine rene med en ganske sløv høytrykkspyler. Ble nesten 100%, så det siste dro jeg av med svampen etter at resten av bilen var vasket, og derved var de rene.. Polerte dem såvidt i vår før jeg satt dem på, men har ikke polert dem noe mer etter det. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Tommy_erwin http://www.hansker.no WORD ;) Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 senket bilen min i kveld og da jeg monterte en demper glapp den og kappa av en kjøttbit fra fingeren..etter en liten pause var det på'n igjen og mekke..og måtte selfølgelig bruke masse crc/wd for og løse opp rustne gjenger..sølte en del i det åpne såret og ca 10 min etterpå begynte det og svi så sinnsykt inni helvette.. dette var klokka 23:30 ca og det svir like ille enda ( skriver med 1 hånd på tastaturet)... så ikke søl crc eller verktøy på boks i åpne sår heller! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Mandel senket bilen min i kveld og da jeg monterte en demper glapp den og kappa av en kjøttbit fra fingeren..etter en liten pause var det på'n igjen og mekke..og måtte selfølgelig bruke masse crc/wd for og løse opp rustne gjenger..sølte en del i det åpne såret og ca 10 min etterpå begynte det og svi så sinnsykt inni helvette.. dette var klokka 23:30 ca og det svir like ille enda ( skriver med 1 hånd på tastaturet)... så ikke søl crc eller verktøy på boks i åpne sår heller! Og ikke jobb med noe som har med fjærer uten hansker heller. Har ødelagt fingeren litt for mange ganger på V-bremsene på sykkelen min. Helvete de fjærene kutter dypt. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Andre gode gamle jungelord: Ikke ha snusrester eller aceton på fingrene hvis du må klø deg i øynene;) Er ikke behagelig.. Ikke ta i nysveiset jern, er også lite behagelig;) Ikke bruk tynner i et lite lukket lokale, såfremst du ikke er gammel formfett bruker:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 stemmer for nysveiset jern eller nyoppvarmet med skjærebrenner :D wd40 i sår vondt? :( ikke som jeg har kjent ihvertfall. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 stemmer for å ikke bruke tynner i lukkede områder.. jeg ble litt susete i hodet sist jeg lakkerte.. hehe :nono: :nono: thumpsup thumpsup Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Forsøk og skjær opp en chilli for så og enten 1.gå på do (gjelder vel mest for gutter),2. klø deg i øya,... kebabåndes Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg